recent
أخبار ساخنة

Muat turun WhatsApp Omar Blue 2020 Update

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp Omar Blue OB3Whatsapp untuk muat turun dari sini:


WhatsApp Omar Blue 2020 "WhatsApp Omar Blue" adalah salah satu kumpulan versi WhatsApp Plus terhadap pengharaman yang diubahsuai bahawa salah satu pemaju Arab bernama Omar batheeb direka untuk menjalankan nombor kedua pada masa yang sama dan pada satu peranti dan menambah beberapa pengubahsuaian dan perkembangan yang saya Jadikan ia menonjol dari suka penyalinan, versi light dan tidak akan menduduki kawasan besar ruang ingatan yang menyokong semua ciri yang anda dapati pada emas dan biru WhatsApp seperti menyembunyikan Tera dan memuat turun kes WhatsApp dan ciri Internet melumpuhkan dan tambahan lain melebihi 1000 adders.

واتساب بلس ضد الحظر
WhatsApp Plus biru terhadap Ban


Apakah perbezaan di antara WhatsApp Green dan WhatsApp Omar


Anda mungkin tertanya-tanya apakah perbezaan antara menggunakan WhatsApp Omar Blue dan WhatsApp Rasulullah? Jawapannya adalah apabila membandingkan ciri yang disediakan kepada kami oleh versi asal dan versi WhatsApp Omar anda akan mendapati bahawa versi Omar batheb dibangunkan mengatasi versi asal dengan ciri yang ia mengandungi, ia menggabungkan mereka yang wujud pada WhatsApp Green dan meningkatkan mereka ciri lain yang pengguna terlepas apa yang dibezakan dari aplikasi rasmi mungkin telah mengurangkan tahap permintaan dalam beberapa tempoh dan pengembalian penggunanya kepada versi lama kerana pengharaman sementara yang berlangsung tetapi dengan kemas kini yang dibuat baru-baru ini masalah ini telah diselesaikan apa yang membuatnya selamat dan versi yang tidak terhalang selepas apa yang dipulihkan keyakinan pengguna dan menerimanya semula dan ia bukan satu-satunya versi yang dibangunkan oleh pemaju ini juga WhatsApp Omar Burgundy dan diikuti secara langsung WhatsApp Omar Pink untuk mengaktifkan lebih daripada satu akaun dan keinginan pengguna untuk mendapatkan lebih banyak dan tidak kandungan dengan mereka salinan saudara Omar membangunkan versi baru dengan warna yang sama dengan versi asal WhatsApp yang dikenali sebagai WhatsApp Omar hijau untuk menambah akaun keempat untuk Android.


WhatsApp Omar biru kemas kini versi terkini:


  1. WhatsApp Omar biru menentang pengharaman.
  2. Kesahan salinan dilanjutkan kepada lima bulan dari tarikh muat turun atau kemas kini.
  3. Tambah proxi, yang melindungi Watts Omar biru dari larangan bahawa sesetengah negara mungkin mengenakan.
  4. Membolehkan pengaktifan mod malam atau mod telus untuk menjadi alternatif kepada tema mod lalai.
  5. Tambah opsyen akses cepat untuk perbualan yang muncul di bahagian hadapan skrin sembang untuk menavigasi perbualan tanpa perlu kembali ke antara muka utama.
  6. Menambah butang baru pada skrin perbualan termasuk pelbagai pilihan (perhiasan teks-teks Deluxe-teks letupan-penyuntingan teks).
  7. Tambah pilihan kedai gaya seperti Instagram supaya tab pada skrin utama digantikan untuk menunjukkan kes dan bukannya dalam bentuk kalangan yang serupa dengan paparan di Instagram.


WhatsApp muat turun ciri Omar biru:


Seting dasar privasi WhatsApp Omar:

  1. Sembunyikan aktiviti terakhir anda di WhatsApp Omar Blue (jika diaktifkan, kenalan anda tidak akan dipaparkan dan anda tidak akan dapat memberitahu apabila ia kembali).
  2. Sembunyikan Kesihatan membaca supaya anda boleh membaca mesej masuk tanpa menunjukkan sesiapa sahaja yang anda membacanya sehingga anda menjawab mesej.
  3. Elakkan memadam mesej masuk serta kes WhatsApp supaya anda boleh membaca mesej rakan dan melihat situasi mereka yang mereka fikir telah dihapuskan secara kekal dan tiada siapa yang akan dapat membacanya.
  4. Sembunyi cerita Tonton, yang seterusnya membantu anda menjejaki kenalan duduk tanpa menunjukkan mereka bahawa anda mengikuti mereka dan anda boleh memilih kes khusus untuk menunjukkan bahawa anda hanya melihat mereka.
  5. Hentikan isyarat yang ditukar apabila mesej dikemukakan.

Eksklusif Blue Omar Watts menawarkan:


  • Berikan pengguna kuasa untuk menukar warna latar belakang dan mengguna pakai tema di kalangan tema yang terdapat di WhatsApp, Omar Blue OB3Whatsapp.
  • Matikan Internet daripada apl dan simpan ia berjalan di seluruh aplikasi lain pada telefon mudah alih.
  • Meningkatkan saiz video yang boleh dikongsi di WhatsApp Omar Blue.
  • Keupayaan untuk memuat naik video kepada keadaan dalam lebih daripada 30 saat.
  • Tambah yang sedia untuk dipilih kes bertulis untuk menjadi status tetap untuk akaun anda.
  • Mendayakan auto-jawab peruntukan mesej masuk dan buat dan edit mesej terjadual selepas ia dijadualkan.

Pautan muat turun: muat turun WhatsApp Omar Blue

WhatsApp Omar Blue adalah artikel ini tentang versi WhatsApp di biru Omar yang merupakan versi WhatsApp Plus terhadap pengharaman
Muat turun WhatsApp Omar Blue 2020 Update
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent