recent
أخبار ساخنة

Muat turun WhatsApp Omar Green Whatsapp Plus 2020

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp Omar Green


WhatsApp Omar  Green  OB4Whatsapp Versi WhatsApp Plus baru bergabung dengan jumlah salinan yang disediakan oleh pemaju Arab Omar Badib, yang disukai oleh banyak pengguna, yang meningkatkan keinginan mereka untuk mendapatkan lebih banyak daripada mereka kerana mereka perlu mengaktifkan beberapa nombor di telefon mereka, jadi baru  WhatsApp Omar  telah ditambah untuk memenuhi keperluan pengguna permohonan Seperti yang anda perhatikan, warna antara muka dan reka bentuk ini adalah sama dengan  yang  warna  permohonan rasmi,  iaitu, ia tidak terhad kepada kategori tertentu individu dan boleh menjadi digunakan oleh pelbagai kategori yang disediakan untuk anda oleh  laman web WhatsApp Collector  .

WhatsApp Omar Green
Muat turun WhatsApp Omar hijau

WhatsApp Omar Green OB4Whatsapp


WhatsApp Omar Green terakhir dipasang dengan sekumpulan modifikasi yang membolehkan penggunanya berkomunikasi dengan rakan sebaya dengan selesa, sama ada ketika membuat panggilan atau bahkan ketika menyiapkan obrolan berkumpulan untuk lebih dari satu orang. Tujuan acara seperti versi ini adalah untuk memperbaiki dan mengubah semua masalah yang dihadapi oleh sebahagian besar   salinan  Whatsapp Plus. Ini adalah salinan yang selamat dan menentang larangan tersebut. Perlu diingat bahawa ia tidak memerlukan bayaran tambahan untuk membuat panggilan suara antara pemilik yang boleh digunakan untuk mengendalikan dua nombor pada akaun WhatsApp pada satu masa dan pada satu peranti tanpa kerosakan pada telefon bimbit anda.


Whatsapp Omar Badib Al Akhdar OB Whatsapp


WhatsApp Plus Green adalah versi terkini yang telah dimodifikasi dari aplikasi surat-menyurat oleh Saudara Omar Badib untuk menjadi salinan WhatsApp Plus yang menentang larangan itu, yang bermaksud berbual dan membuat panggilan suara atau video antara rakan karib dan orang lain dari negara lain di sekitar dunia, bukan hanya ini tetapi juga telah meningkatkan perkhidmatannya termasuk menyediakan Al-Qur'an yang mulia, serta beberapa penambahan Islam seperti mengingat Muslim dan kata nama empat puluh untuk memberi pengguna beberapa kerohanian di telefon bimbitnya, sebuah aplikasi yang dicirikan oleh privasi dan keselamatan kerana berfungsi untuk menyulitkan perbualan dan dengan itu menghalang sesiapa sahaja untuk melihat atau melihatnya kerana ia diprogramkan untuk menjadi salinan terhadap larangan sementara yang selalu dikhuatiri oleh Pembangun,ia telah menyediakan fitur kepada penggunanya untuk mengubah IP, yang menghalang proses penyulitan yang mungkin diambil oleh mana-mana negara terhadap salinan ini dan banyak lagi ciri lain yang dapat anda ketahui melalui artikel dan pengalaman ini melainkan ditunjukkan di sini semasa anda memuat turun salin sebaik sahaja anda beralih ke pautan muat turun peribadi di Bawah.



Ciri memuat turun WhatsApp Omar Green terhadap larangan tersebut:


  1. Keupayaan untuk menggantikan tema tema lalai untuk antara muka utama dengan tema malam atau telus.
  2. Keupayaan untuk berkomunikasi dan menukar mesej dan klip audio dengan nombor yang tidak didaftarkan dalam senarai kenalan anda yang disimpan.
  3. Keupayaan untuk menukar API telefon pengguna mana pun.
  4. Aktifkan menetapkan perbualan kunci dengan nombor rahsia dan menyembunyikannya dari senarai sembang yang diletakkan di antara muka utama aplikasi.
  5. Tambahkan pilihan kesan jatuh dalam sekumpulan pilihan yang disampaikan kepada kami oleh WhatsApp, Omar Green, dan kembangkan bentuk aplikasi baru.
  6. Menambah salinan Al-Quran yang mulia sehingga anda dapat membacanya kapan saja dan di mana sahaja, serta beberapa tambahan Islam seperti zikir pagi dan petang, zikir tidur dan lain-lain.
  7. Ia mempunyai kedai tema untuk dimuat sesuai dengan selera pengguna.
  8. Menambah ciri balas automatik untuk mesej masuk.
  9. Menambah ciri pesanan berjadual.
  10. Keupayaan untuk bergerak antara perbualan tanpa harus beralih ke antara muka utama, melalui butang yang diletakkan di bahagian atas skrin sembang.
  11. Dayakan penghantaran mesej untuk orang tanpa had.
  12. Menambah teks hiasan dan ciri teks halus.
  13. Membolehkan mesej ahli kumpulan dan mesej pengguna dilihat secara berasingan daripada ahli lain.
  14. Buat panggilan suara berkualiti tinggi.
  15. Tambah pemecah proksi vpn.
  16. Versi yang lebih stabil dan menentang larangan tersebut.
  17. Menambah pilihan berbual berbual.
  18. Meningkatkan tetapan privasi dan pilihannya termasuk (menyembunyikan penampilan terakhir, mencegah penghapusan kes, mencegah penghapusan mesej, menyembunyikan pembaca, yang boleh menghubungi saya).
  19. Menambah pilihan yang membolehkan penggunanya menukar video panjang menjadi klip dengan panjang yang dibenarkan, untuk dilihat dengan mudah di WhatsApp Store.
  20. Tambah semula visat lama.
  21. Menambah pilihan antara muka 2014 ke penampilan lama.
  22. Aktifkan pilihan untuk menonaktifkan pemberitahuan ketika memainkan pesan audio atau bersiap untuk menyiapkan rakaman audio.
  23. Menambah pilihan pembersihan WhatsApp Omar.
  24. Kelajuan dan prestasi yang lebih baik dari segi menghantar dan menerima mesej dan juga multimedia.

Muat turun pautan WhatsApp Omar Badib




Pautan muat turun  :  Muat turun WhatsApp Omar  Green
Muat turun WhatsApp Omar Green Whatsapp Plus 2020
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent