recent
أخبار ساخنة

Budata WhatsApp Mix Plus kacha ugbua

الصفحة الرئيسية

 Budata ụdị ọhụụ Whatsapp Mix na WhatsApp Mix


Budata ụdị  ngwakọta ọhụrụ nke   ngwakọta WhatsApp  WhatsApp na ngwakọta  nke  WhatsApp Plus megide  mmachibido iwu ahụ  na ngwa ndị ama ama nke Thza ọtụtụ atụmatụ dị ịtụnanya ị nwere ike Alhsal na  nbudata njikọ  WhatsApp Mix  ala nke  isiokwu tupu ịkekọrịta isiokwu bọtịnụ na saịtị ntanetị mmekọrịta mmadụ. 

WhatsApp Mix WhatsApp Mix
WhatsApp Mix WhatsApp Mix
Budata Whatsapp mix  n'okpuru

Mustkwesịrị ịnọ na-eche ihe  WhatsApp Mix bụ ma  gịnị kpatara anyị anụbeghị banyere ya tupu mgbe ekwuru ọtụtụ ụdị nke WhatsApp Plus?  Whatsapp Mix 2020  update   bụ a gbanwetụrụ version mepụtara a mba ọzọ Mmepụta akpọ  Nairo Mix,  ngwa na amụọ na mmekorita na mgbanwe nke mgbasa ozi na faịlụ nke obere na nnukwu nha na elu àgwà na na si dị nnọọ iche ihe ọ bụ na  Whatsapp ozi. Ya akwadebewo iji mee ka usoro nkwukọrịta dị n'etiti ndị ọrụ gburugburu ụwa dị na ntanetị n'efu Ọ dịghị mkpa ịkwụ ụgwọ ndenye aha ọ bụla, ebe ọrụ ya dabere na ntanetị ma ọ bụ data ekwentị gị, ka ọ na-eji ndị otu data ịntanetị ị na-ejikarị iji chọgharịa na netwọkụ wee mepee e-mail.


Eleghi anya ekwuputaghi ya tupu mgbe ahu ma obughi ihe a ma ama n’obodo Arab n’ihi na o bu ihe edeputara nke na abughi Arabic, mana n’eweghi obi abua mgbe omachara njiri mara ya na njiri mara ya, echiche gi banyere ya gha agbanwe ma o buru ibu Ozo nke ichoro imecha na ngwa gi, anyi n’enye gi uzo nbudata nke  WhatsApp mix  ka idi n’aka gi ma nwekwaa ike inwa ya n’ekwenti gi.

Download WhatsApp Mix megide mmachibido iwu Whatsapp Mix



Ngwakọta WhatsApp yiri nnọọ nke ọtụtụ ndị Arabic mepere emepe nke aha ya gụnyere na ndepụta WhatsApp Plus, dịka  gbunts  , ozi, ihe  nkiri  , whatsapp ọla edo, dịka etolitere iji kwekọọ ihe ndị chọrọ WhatsApp na dịka anyị maara, ụdị ndozigharị ahụ etinyere n'ihe  odide Whatsapp Plus  enyeghị ikike tupu ijikwa ngwa WhatsApp ndị ọrụ, Ikekwe nke a bụ ihe mere ka ọ bụrụ ihe amachiri nwa oge na-agbagha ọtụtụ ndị mmepe na onye mmepe nke Whatsapp Mix ochie ahụ, mana nke a adịteghị aka, yabụ Nairo Mix gbadoro ọnọdụ ahụ ọsọsọ. nwee ike iwepụta mmelite ọhụrụ na - enweghị nsogbu a, nke mere ka ọ bụrụ nke na - enweghị nsogbu na - anaghị egbochi na mgbakwunye na uru ndị ọzọ ị ga - amụ banyere ya ma emesịa na paragraf ndị ọzọ.


Ngwakọta Whatsapp Mix


  1. Ngwa a dị n'ụdịdị atọ, nke a bụkwa ihe dọtara ọtụtụ ndị ọrụ.
  2. Zipu igwe di omimi na nha buru ibu karie ka mbu ya na onyinyo na enweghi ogugu.
  3. Ihe nchebe karie tupu ekele maka ntinye nke nchekwa na atụmatụ nchedo na ngwa ahụ.
  4. Izu nzuzo zuru oke maka onye ọrụ ahụ, dịka izochi ọrụ ikpeazụ ya na WhatsApp na izochi hụ ndị enyi nwa oge WhatsApp statuses.
  5. Tinye ọnụ ọgụgụ nke mkpụrụ okwu maka okwu edere na mkpụrụokwu 200.
  6. Ọ ga - ekwe omume ibudata ọnọdụ WhatsApp ndị ọzọ kọntaktị na ngwaọrụ gị naanị naanị ịpị.
  7. Zochie nkebi ahịrịokwu maka ozi atụgharị ma ọ bụrụ n’ozi bufere.
  8. Nye ụlọ ahịa isiokwu iji gbanwee ọdịdị nke ngwa.
  9. Site na nke ọ nwere ike ịkwado mkparịta ụka ma weghachite ha site na otu ngwaọrụ gaa na ngwaọrụ ọzọ.
  10. Dozie akara ngosi ntọala.
  11. Kwado zoo mkparịta ụka nzuzo ma mechie koodu nzuzo.
  12. Tinye atụmatụ usoro ihe omume ị nwere ike ịmepụta na mbụ ma kọwaa kọntaktị na oge na ụbọchị a ga-ezitere gị iji chetara gị oge dị mkpa ma ọ bụ ọbụna ụbọchị ndị enyi ma ọ bụ ememme ọ bụla.
  13. Na-agbakwunye atụmatụ nzaghachi akpaka nke onye ọrụ mepụtara iji zaghachi ozi na-abata nke ọ na-enweta ma ọ bụrụ na ọ na-arụ ọrụ ma jụ ịzaghachi oge ahụ n'onwe ya.
  14. Kwado nkwụsị nnabata nke ọkwa ngosi site na ịgbalite njirimara ọnọdụ ụgbọ elu, ịkwụsị Internetntanetị na ngwa ahụ na idebe ya, na ịchọgharị saịtị na mmemme ndị ọzọ na-enweghị nsogbu ọ bụla nwere ike ịpụta na WhatsApp Mix.
  15. Mixdị WhatsApp ọhụụ kachasị ọhụrụ:
  16. Gbanwee uzo WhatsApp Statuses gosiputara yiri nke a si ele Instagram statuses anya.
  17. Tinye ihe mmado ohuru ma mee ka inwetakwu ihe n’ime ha site na ulo ahia obula diri gi.
  18. Kwado ịhazi ọdịnaya ngwa ya, gbanwee font ya na ụcha ya, ma mee ka nsonaazụ ya dị na ya.

WhatsApp Mix njikọta njikọ na WhatsApp Mix


 Download ngwakọta WhatsApp



WhatsApp ịkpatara uzo ozo ka otu Oatsab  Omar Baveb  nwekwara idetuo  WhatsApp Mix   Whatsapp Mix  bụ a  oyiri nke  WhatsApp megide  ban  bụ nchebe na free nke nsogbu.
Budata WhatsApp Mix Plus kacha ugbua
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent