recent
أخبار ساخنة

آخرین نسخه WhatsApp Mix Plus را بارگیری کنید

الصفحة الرئيسية

آخرین نسخه از ترکیبی از whatsapp و whatsapp را بارگیری کنید


آخرین نسخه  Combine WhatsApp  whatsapp را بارگیری کنید  و   یک نسخه از WhatsApp Plus را در برابر ممنوعیت  و کاربردهای عمومی ترکیب کنید  که Thza بسیاری از مقالات خوب شما را می توانید Alhsal در پیوند برای بارگیری  WhatsApp  در زیر آن  بخش قبل از به اشتراک گذاشتن موضوع در دکمه ها در وب سایت های رسانه های اجتماعی ترکیب کنید 

ترکیبی از whatsapp whatsapp
ترکیبی از whatsapp whatsapp
ترکیب واتساپ را در  زیر بارگیری کنید

شما باید از این سوال بپرسید که WhatsApp Mix چیست  و  چرا در گذشته که در بسیاری از نسخه های WhatsApp Plus ذکر شده است ، در مورد آن چیزی نشنیده ایم؟  بروزرسانی  WhatsApp Mix 2020  یک نسخه اصلاح شده است که توسط یک توسعه دهنده نرم افزار خارجی به نام  Nairo Mix ساخته شده است ،  برنامه ای که به ارتباطات و تبادل رسانه ها و پرونده های با کیفیت بالا و در اندازه های بزرگ می پردازد و متفاوت از آنچه در  WhatsApp Messenger بود ، می باشد. این است به منظور تسهیل روند ارتباطات بین کاربران در سراسر جهان و مجانی طراحی شده است .هاکا موظف است هرگونه هزینه ثبت نام را پرداخت کند زیرا عملکرد آن به دسترسی به اینترنت یا داده های تلفن شما بسیار وابسته است ، زیرا از همان برنامه داده شبکه استفاده می کند که به طور معمول از مرور وب و باز کردن قفل وب استفاده می کند. پست الکترونیک.


ممکن است خیلی محبوب نباشد و محبوبیت زیادی در جهان عرب نداشته باشد زیرا نسخه ای غیر عربی است ، اما مطمئناً وقتی ویژگی ها و خدمات آن را بشناسید ، نگرش شما به آن تغییر خواهد کرد و ممکن است گزینه اصلی دیگری باشد که بعداً در دستگاه های خود خواهید پذیرفت. رایگان واتساپ ترکیبی به   در دست شما باشد و قادر به از تلاش بر روی تلفن خود را.

دانلود WhatsApp Combination در مقابل Whatsapp Combination



Mchanganyiko wa WhatsApp ni sawa na idadi kubwa ya matoleo ya Kiarabu yaliyotengenezwa ambayo jina lake limejumuishwa kwenye orodha ya WhatsApp Plus, kama  gbwhatsapp  , obwhatsapp,  fmwhatsapp  , whatsapp dhahabu, kwani imeendelezwa ili kutoshea matakwa ya watumiaji wa WhatsApp na kama tunajua, aina hii ya muundo ambao uliwekwa kwenye   nakala za  whatsapp Plus haikuidhinishwa kabla ya Kusimamia maombi rasmi ya WhatsApp Labda hii ndio iliyofanya iwe chini ya marufuku ya muda ambayo iliwachanganya watengenezaji wengi na msanidi programu wa Whatsapp Changanya toleo la zamani, lakini hii haikuchukua muda mrefu, kwa hivyo Nairo Mix alibadilisha hali hiyo haraka na alikuwa kuweza kutoa sasisho mpya bila shida hii, ambayo ilifanya kuwa toleo salama na isiyozuia kwa kuongeza faida zingine ambazo utajifunza baadaye katika aya zijazo.


Vipengee vya mchanganyiko wa whatsapp


  1. Maombi yanapatikana katika muundo wa pande tatu, na hii ndiyo ilivutia kundi kubwa la watumiaji.
  2. Tuma multimedia kwa saizi kubwa kuliko hapo awali na idadi isiyo kamili ya picha.
  3. امن تر از همیشه به لطف ادغام سرویس های امنیتی و امنیتی در برنامه.
  4. حریم شخصی کاربران مانند مخفی کردن آخرین فعالیت خود در WhatsApp و مخفی کردن دوستان موقتی واتس اپ.
  5. تعداد کلمات در هر مورد که با 200 کلمه نوشته شده را افزایش دهید.
  6. فقط با یک کلیک می توانید یک شماره مشترک WhatsApp و سایر مخاطبین را به دستگاه خود بارگیری کنید.
  7. در صورت ارسال پیام متن را برای پیام تغییر یافته مخفی کنید.
  8. برای تغییر ظاهر برنامه ، یک فروشگاه تم ارائه دهید.
  9. از طریق آن می تواند مکالمات را ذخیره کرده و آنها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر بازگرداند.
  10. نمادهای طرح را اصلاح می کند.
  11. فعال کردن مخفی کردن مکالمات خصوصی و قفل کردن آنها با یک شماره مخفی.
  12. یک مورد برنامه پیام را که می توانید از قبل بسازید اضافه کنید و مخاطبین را مشخص کنید و زمان و تاریخی که برای شما ارسال می شود برای یادآوری شما در مورد قرارهای مهم یا تولد دوستان یا هر مناسبت دیگر باشد.
  13. در صورت مشغله بودن ، یک ویژگی پاسخ خودکار را که کاربر ایجاد می کند برای پاسخ به پیام های دریافتی دریافت می کند ، اضافه کنید و در همان زمان توسط خودش امتناع می ورزد.
  14. با فعال کردن سرویس حالت اجرا ، خاموش کردن شبکه از برنامه و نگهداری از آن ، و مرور وب سایت ها و سایر برنامه ها بدون هیچگونه مزاحمت از WhatsApp Mix ، متوقف کردن دریافت اعلان فشار را فعال کنید.
  15. نسخه جدید ترکیب WhatsApp:
  16. نحوه نمایش آمار واتس اپ مشابه نمایش وضعیت اینستاگرام را تغییر دهید.
  17. برچسب های جدید اضافه کنید و بارگیری های بیشتر را از طریق هر فروشگاهی که در دسترس شما باشد فعال کنید.
  18. شخصی سازی رابط برنامه را فعال کنید ، فونت و رنگ آن را تغییر داده و جلوه های جلوه برای آن را فعال کنید.

لینک دانلود WhatsApp و WhatsApp Mix


 دانلود WhatsApp Mix


جایگزین به وظیفه WhatsApp برای Oatsab  یک عمر Baveb  همچنین کپی  واتساپ مخلوط   واتساپ  است  یک کپی از واتساپ در برابر  ممنوعیت  امن است و هیچ مشکل نیست.
آخرین نسخه WhatsApp Mix Plus را بارگیری کنید
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent