recent
أخبار ساخنة

Muat turun Kemas kini OGWhatsapp 2020

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp OGWhastapp 

OG WhatsApp Muat turun Kemas kini OGWhatsapp ialah versi Kadar tidak rasmi yang WhatsApp asal hijau lama, tetapi dengan ciri-ciri baru khas, ramai pengguna suka untuk menyalin WhatsApp asing yang telah diubah suai oleh warga asing tidak tahu mengapa , walaupun yang ketersediaan daripada banyak salinan Watts Plus yang telah diubah suai daripada Namun, sebelum pemaju Arab, peratusan saudara yang ingin memuat turun WhatsApp og banyak, dan pasukan kami telah berusaha untuk memeriksa versi ini dan ternyata versi WhatsApp Plus yang hebat juga berbanding dengan WhatsApp Arab, ia mengandungi ciri bals seperti WhatsApp Omar dan sangat pantas bahawa versi WhatsApp adalah salah satu versi lama WhatsApp dan kuno Yang telah terkenal di seluruh dunia

WhatsApp og mengandungi ciri hijau WhatsApp dengan ciri khas lain yang tidak dimiliki oleh WhatsApp asli
Selepas memuat turun versi baru OGWhatsApp Android baru

OGWhastapp
Muat turun WhatsApp baru

Ciri-ciri yang terdapat dalam WhatsApp OG WhatsApp og


Rancang lebih awal untuk mesej sebelum menghantar: Inilah yang dicari oleh banyak orang. Anda mungkin juga ingin mengirim pesan ke kenalan tertentu pada waktu tertentu, tetapi itu termasuk penjadualan mesej
ogwhats mempunyai ciri yang disebut "pre-set messages" yang membolehkan anda mengirim pesan yang anda inginkan kepada rakan anda pada waktu tertentu menulis pesan teks dan menentukan waktu pengiriman, ogwhats menghantar mesej ke kenalan yang diinginkan pada waktu tertentu dan harus diperhatikan bahawa peranti mudah alih atau komputer anda harus Daring dalam talian untuk menghantar mesej tepat pada waktunya.


Menentang larangan tersebut: Sekiranya sebelum ini anda menggunakan versi WhatsApp tidak rasmi seperti puteri WhatsApp , anda tahu bahawa WhatsApp tidak membenarkan anda menggunakan versi yang diubah suai ini, tetapi dengan memuat turun versi terbaru aplikasi WhatsApp dari laman WhatsApp Collective, anda boleh melangkau tugas ini.



Hubungi kenalan tanpa nama: Dalam versi WhatsApp asal, untuk membuat panggilan video atau teks, anda mesti mempunyai nombor kenalan dan menyimpannya di telefon bimbit WhatsApp anda walaupun anda tidak mempunyai nombor sampingan, anda akan dapat membuat panggilan video atau teks dengannya Fungsi ini di OG WhatsApp berguna Semasa kami mahu memanggil seseorang tetapi kami tidak mahu menyimpan nombor tanpa nama di telefon bimbit kami.

Lebih banyak ciri WhatsApp ogwhats

Status WhatsApp meningkat: Dalam status WhatsApp asal, anda hanya boleh menggunakan 130 aksara, tetapi WhatsApp og membolehkan anda menggunakan hingga 250 aksara dalam status WhatsApp anda.

Mod Muat turun WhatsApp OG:   WhatsApp OG membolehkan kami memuat turun status atau profil yang sama dengan WhatsApp Gold . Tetapi versi asli WhatsApp tidak membenarkan kami memuat turun status orang lain.

Dengan bantuan WhatsApp og , kami dapat memuat turun dan menyimpan status kenalan di telefon kami tanpa pengetahuan pengguna dan beberapa sentuhan sentuhan.
Menamakan kumpulan hingga 35 aksara: Seperti yang kita tahu, di WhatsApp hijau lama, kita hanya dapat menggunakan 25 aksara untuk menamakan kumpulan tetapi WhatsApp telah meningkatkan jumlah ini menjadi 35 aksara.

Muat turun status video orang lain: Anda tahu, di WhatsApp, kami tidak boleh menyalin status orang lain secara langsung dan menampalnya di tempat lain. Tetapi dengan memuat turun versi terbaru ogwhats dari WhatsApp Inclusive , anda boleh menyalin catatan dan mengeposnya dalam keadaan orang lain di mana sahaja anda suka.

Bloquer les contact  indresirables : si quelqu'un sur WhatsApp vous dérange avec vos appels et que vous ne voulez bloquer personne. Téléchargeant WhatsApp Oji, vous pouvez simplement désactiver l'option de konfigurasi de la connectexion en attribteen un contact spécifique.

Kirim sembilan puluh foto sekaligus: Dengan WhatsApp asli, anda boleh menghantar hingga 10 foto sekaligus. Tetapi dengan memuat turun WhatsApp OG versi baru, anda boleh menghantar 90 foto sekaligus.

Kebolehan Kunci WhatsApp : Anda tidak perlu lagi beralih ke aplikasi sisi kunci WhatsApp dengan memuat turun ogwhats baru, anda dapat mengunci aplikasinya dengan mudah.

Oleh kerana WhatsApp OG adalah versi WhatsApp rasmi yang diubah suai, cobalah untuk tidak menggunakan akaun WhatsApp rasmi yang asal, kerana WhatsApp hanya boleh menyekat akaun anda setelah WhatsApp hanya menggunakan WhatsApp OG.


Muat turun WhatsApp  OGWhastapp 


Muat turun Kemas kini OGWhatsapp 2020
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent