recent
أخبار ساخنة

Muat turun versi terbaru WhatsApp Mix Plus

الصفحة الرئيسية

Muat turun versi terbaru gabungan whatsapp dan whatsapp


Muat turun  versi terbaru   Combine WhatsApp  whatsapp Gabungkan  satu salinan  WhatsApp Plus terhadap  larangan  dan penggunaan popular yang Thza banyak artikel baik yang anda boleh Alhsal di pautan untuk  memuat turun  WhatsApp Combine  di bawah  bahagian itu sebelum berkongsi topik pada butang di laman web media sosial 

Gabungan whatsapp whatsapp
Gabungan whatsapp whatsapp
Muat turun kombinasi whatsapp  di bawah

Anda pasti tertanya-tanya apa itu  WhatsApp Mix dan  mengapa kita tidak pernah mendengarnya di masa lalu ketika banyak versi WhatsApp Plus disebutkan?  Kemas kini  WhatsApp Mix 2020  adalah versi yang diubah suai yang dibuat oleh pembangun perisian asing bernama  Nairo Mixed, sebuah aplikasi yang berkaitan dengan komunikasi dan pertukaran media serta fail berkualiti tinggi dan bersaiz besar yang berbeza dari yang ada di  WhatsApp Messenger. Ia adalah dirancang untuk memudahkan proses komunikasi antara pengguna di seluruh dunia dan percuma. Ha diharuskan membayar sebarang yuran pendaftaran, kerana operasinya sangat bergantung pada akses Internet atau data telefon anda, kerana ia menggunakan program data rangkaian yang sama yang biasanya menggunakan penyemakan imbas dan membuka kunci web. e-mel.


Mungkin tidak begitu popular dan tidak mendapat banyak popularitas di dunia Arab kerana ini adalah salinan bukan Arab, tetapi sudah tentu setelah anda mengetahui ciri dan perkhidmatannya, sikap anda terhadapnya akan berubah dan mungkin merupakan alternatif utama yang kemudian anda akan terima pada peranti anda. kombinasi whatsapp percuma untuk   berada di tangan anda dan dapat Dari mencuba telefon anda.

Muat turun Gabungan WhatsApp berbanding Gabungan whatsapp



Kombinasi WhatsApp serupa dengan sebilangan besar versi Arab yang dikembangkan yang namanya termasuk dalam senarai WhatsApp Plus, seperti  gbwhatsapp  , obwhatsapp,  fmwhatsapp  , whatsapp gold, kerana ia telah dikembangkan untuk memenuhi keperluan pengguna WhatsApp dan seperti yang kita tahu, jenis struktur ini yang disiarkan pada   salinan  whatsapp Plus tidak diluluskan sebelum Menguruskan aplikasi WhatsApp rasmi Mungkin inilah yang membuatnya dalam larangan sementara yang membingungkan banyak pembangun dan pembangun Whatsapp Mix versi lama, tetapi ini tidak memakan masa yang lama, jadi Nairo Mix mengubah keadaan dengan cepat dan dapat menyampaikan kemas kini baru tanpa masalah ini, yang menjadikannya versi yang lebih selamat dan selamat dengan menambahkan faedah lain yang akan anda pelajari nanti di perenggan yang akan datang.


Ciri gabungan WhatsApp


  1. Aplikasi tersedia dalam format tiga dimensi, dan inilah yang menarik banyak pengguna.
  2. Hantar multimedia dalam saiz yang lebih besar daripada sebelumnya dengan jumlah gambar yang tidak lengkap.
  3. Lebih selamat daripada sebelumnya berkat penyatuan perkhidmatan keselamatan dan keselamatan ke dalam aplikasi.
  4. Lengkapkan privasi pengguna, seperti menyembunyikan aktiviti terakhirnya di WhatsApp dan bersembunyi untuk melihat rakan WhatsApp sementara.
  5. Menambah bilangan perkataan setiap kes yang ditulis dalam 200 perkataan.
  6. Anda boleh memuat turun nombor WhatsApp yang dikongsi dan kenalan lain ke peranti anda hanya dengan satu klik.
  7. Sembunyikan teks untuk mesej yang diubah jika mesej dihantar.
  8. Sediakan kedai tema untuk mengubah penampilan aplikasi.
  9. Melalui mana ia dapat menyimpan perbualan dan memulihkannya dari satu peranti ke peranti yang lain.
  10. Mengubah ikon susun atur.
  11. Aktifkan untuk menyembunyikan perbualan peribadi dan menguncinya dengan nombor rahsia.
  12. Tambahkan item jadual mesej yang boleh anda buat terlebih dahulu dan tentukan kenalan dan waktu dan tarikh mereka akan dihantar untuk mengingatkan anda mengenai janji penting atau ulang tahun rakan atau majlis lain.
  13. Tambahkan ciri balasan automatik yang dibuat oleh pengguna untuk bertindak balas terhadap mesej masuk yang diterimanya jika dia sibuk dan enggan membalasnya sendiri pada masa yang sama.
  14. Aktifkan untuk menghentikan penerimaan pemberitahuan push dengan mengaktifkan perkhidmatan mod jalan, mematikan rangkaian dari aplikasi dan mengekalkannya, dan melayari laman web dan aplikasi lain tanpa sebarang kesulitan dari WhatsApp Mix.
  15. Kombinasi WhatsApp versi baru:
  16. Ubah cara statistik WhatsApp dipaparkan serupa dengan paparan status Instagram.
  17. Tambahkan pelekat baru dan aktifkan muat turun selanjutnya melalui mana-mana kedai yang tersedia untuk anda.
  18. Dayakan pemperibadian antara muka aplikasi, ubah fon dan warnanya, dan aktifkan kesan kesan untuknya.

Pautan muat turun WhatsApp dan Campuran WhatsApp


 Muat turun WhatsApp Mix


Alternatif untuk tugas WhatsApp kepada Oatsab  Omar Baveb  juga menyalin  WhatsApp Campuran    whatsapp  adalah  salinan  WhatsApp terhadap  larangan  itu selamat dan tidak menyusahkan.
Muat turun versi terbaru WhatsApp Mix Plus
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent