recent
أخبار ساخنة

واتساپ delta gb delta whatsapp آخرین نسخه را بارگیری کنید

الصفحة الرئيسية

 

بارگیری whatsapp delta gp delta whatsapp talk:

GB Delta GB Whatsapp Delta مجهز به مجموعه امتیازاتی است که هنگام تملک آن به شما تعلق می گیرد ، زیرا این خانواده متعلق به خانواده نسخه های WhatsApp طلایی و آبی اصلاح شده است که به دلیل درد و رنج کاربران سبز WhatsApp از کمبود برخی از سرویس هایی که قرار بود در دسترس باشد ظاهر شد و ما نمی دانیم چرا شرکت سازنده نمی خواست WhatsApp آنها را اضافه کند. وقتی از تمایل کاربران خود برای انجام این کار آگاه است ، باید این کار را انجام دهد.

کاملاً واضح شده است که پیام رسان WhatsApp دیگر یک برنامه عادی نیست ، بلکه به لطف خدمات رایگان ارائه شده که هیچ برنامه گفتگوی دیگری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مطابقت ندارد ، همه چراغ ها روی آن روشن است.

WhatsApp Delta



این همان چیزی است که توسعه دهندگان نسخه های WhatsApp Plus را ترغیب می کند آنچه را که از نسخه رسمی مفید است استفاده کنند و مجموعه ای جدید از ویژگی ها را اضافه کنند که در آن موجود نبوده و در نتیجه نسخه هایی با ظاهر جدید و ویژگی های منحصر به فرد مانند WhatsApp GB delta و WhatsApp delta ارائه می شود که امروز از طریق این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. 

اگر علاقه مندید آخرین نسخه های نسخه های اصلاح شده را دنبال کنید ، حتماً برخی از آنها را امتحان کرده اید و ممکن است از نسخه GBWhatsapp عبور کرده باشید ، اما آیا تا به حال نسخه اصلاح شده این نسخه را که توسط Delta labs Studio اصلاح شده و نام GB Whatsapp Delta را داشته باشد امتحان کرده اید؟ 

(whatsapp delta) ، مانند سایر نسخه های Whatsapp Plus ، این نسخه بدون اضافات جدیدی نیست که مختص این گروه است و همچنین پس از هیاهویی که به دلیل قرار گرفتن در نسخه های قدیمی در معرض ممنوعیت ایجاد شده ، تغییر یافته است تا به نسخه ای مستقل و ایمن تبدیل شود. اکنون می توانید از طریقکل سایت واتس اپ با مراجعه به لینک دانلود زیر مقاله.

ویژگی های GB WhatsApp Delta


جابجایی آسان بین مکالمات


در صورتی که با کسی در حال چت هستید و اعلانی به نظر می رسد که پیام جدیدی از یک مخاطب دیگر وارد شده است ، می توانید بدون پاسخ به رابط اصلی به آن پاسخ دهید و چت جدیدی را باز کنید. بارگیری GBDelta کاربران خود را با گزینه ای فعال کرده است که به آنها امکان می دهد به سرعت بین مکالمه ها جابجا شوند و این گزینه را می توانید در نسخه های دیگر WhatsApp Plus پیدا کنید. دلتا واتساپ دیگر، مانند اوجی واتساپ و WhatsApp عمر Badeeb تمام نسخه.

از بسیاری از زبانها پشتیبانی می کند


این برنامه از زبان عربی و بسیاری از زبانهای خارجی مانند انگلیسی ، هندی ، ایتالیایی و سایر زبانها متناسب با کشور کاربر پشتیبانی می کند و برای جنسیت های مختلف در دسترس است.

از تماس های صوتی و تصویری بین افراد و گروه ها پشتیبانی می کند


این اپلیکیشن به شما فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده و برقراری تماس کنفرانسی با همه آنها یا اعضای گروه را می دهد.

رسانه را با کیفیت بالا و اندازه بزرگتر از نسخه قبلی خود به اشتراک بگذارید


اکنون می توانید از طریق whatsapp delta ، تصاویر بیش از 10 تصویر را با کیفیت بالا و بدون نیاز به فشرده سازی یا از دست دادن کیفیت یا پیکسل های آنها ارسال کنید. همچنین می توانید کلیپ های صوتی و همچنین فیلم هایی با اندازه بزرگتر از اندازه واتساپ سبز ارسال کنید.

دارای برچسب های وابسته با قابلیت افزودن موارد دیگر


GB Delta WhatsApp با برچسب های آماده به شما مراجعه می کند که می توانید برای بیان بیشتر در مورد پیامی که می خواهید به طرف مقابل منتقل کنید ، به مکالمات اضافه کنید و همچنین هنگام بارگیری برنامه های تخصصی ارائه برچسب از طریق فروشگاه Google Play یا هر فروشگاه دیگری که در دسترس شما است ، می توانید برچسب های اضافی را بارگیری کنید.

امکان تغییر فونت ظاهر برنامه و نمای داستان


  • GB whatsapp delta همراه با مجموعه ای از قلم ها است که از قلم پیش فرض تغییر کرده و آنها را جایگزین می کند.
  • این برنامه شامل چندین رنگ برای تغییر از رنگ پس زمینه ، نوار بالا و پایین برنامه و تغییر رنگ حباب ها و اعلان های چت است.
  • این برنامه شامل نمادهای اضافی برای جایگزینی نماد اصلی است.
  • اکنون می توانید نحوه نمایش وضعیت های WhatsApp را به نمایش وضعیت Instagram تغییر دهید تا انتخاب کنید که سبک داستان مانند Instagram را فعال کنید و موارد را به صورت حلقه جایگزین زبانه های صفحه اصلی کند.
  • هنگام ارسال پیام ، پیام ارسال شده را پنهان کنید

حتماً متوجه شده اید که هنگام ارسال پیام ها در پیام رسان WhatsApp ، یک پیام تبدیل شده باید ظاهر شود که نشان دهد شما آن را از یک مخاطب خاص منتقل کرده اید و آن را در چت مخاطب دیگری قرار داده اید و این چیزی است که برخی ممکن است آن را نخواهند ، بنابراین GB whatsapp delta گزینه ای را برای شما فراهم کرده است که به شما امکان می دهد هرگونه پیام را به بیش از 1000 نفر هدایت کنید بدون اینکه هرگز این علامت نشان داده شود.

گزینه های اضافی whatsapp delta


  • گزینه ها را به حالت تاریک و شفاف اضافه کنید.
  • گزینه های پیام برنامه ریزی شده و پاسخ خودکار را اضافه کنید.
  • گزینه ای اضافه شود چه کسی می تواند با من تماس بگیرد؟
  • گزینه Add را برای قفل کردن برنامه و چت های مخفی و ایمن سازی آنها با کد مخفی اضافه کنید.




واتساپ delta gb delta whatsapp آخرین نسخه را بارگیری کنید
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent