recent
أخبار ساخنة

Muat turun kemas kini terkini WhatsApp Gold

الصفحة الرئيسية

Muat naik dan muat turun WhatsApp emas untuk pemaju Abu Arab:


Kami datang kepada anda pengikut seluruh laman WhatsApp untuk menyampaikan kepada anda kemas kini WhatsApp emas untuk pembangun Abu Arab versi paling popular, yang pada pandangan banyak adalah yang terbaik berbanding versi salinan WhatsApp Plus yang diubahsuai dan mempunyai nama lain yang tidak begitu biasa dan merupakan mahkota emas WhatsApp yang kami tawarkan kepada anda dengan semua sifat dan ciri yang akan kami kenali kemudian Melalui artikel ini, tetapi sebelum semua ini, kami mesti memberi anda gambaran umum ringkas mengenai WhatsApp Gold agar gambar lebih jelas.

Cara memuat turun Whatsapp Emas:

Golden WhatsApp Plus adalah aplikasi yang mengikuti kumpulan WhatsApp Plus, yang mengkhususkan diri dalam berbual, panggilan suara, video, perkongsian fail dan mesej suara yang disokong oleh pelbagai platform operasi seperti Windows, Android dan iPhone, salinan tiga salinan yang diberikan oleh Abu Arab kepada kami adalah WhatsApp Plus merah dan WhatsApp Plus biru , tidak memerlukan e-mel Cukuplah untuk menambahkan nombor telefon ke aplikasi untuk mengaktifkan akaun WhatsApp, dan kemudian anda boleh mula menggunakannya, aplikasi yang mudah digunakan yang menyediakan perkhidmatan percuma kepada pengguna yang berkaitan dengan komunikasi dan mesej teks dan lain-lain yang membolehkan anda membuat komputer lain selain dari akaun WhatsApp lama lama tidak seperti whats gb yang memerlukan Nyahpasang versi asal sebelum dipasang pada peranti.

Saya akan meletakkan pautan muat turun WhatsApp keemasan di bahagian bawah artikel

Muat turun WhatsApp Emas
Muat turun WhatsApp Emas

Sekiranya anda pengguna aplikasi sembang yang dikenali sebagai WhatsApp Messenger atau sebilangannya memanggilnya WhatsApp hijau maka anda pasti menyedari bahawa ia tidak mempunyai beberapa kemampuan yang menjadikannya salinan tidak lengkap yang memerlukan beberapa penambahan untuk diselesaikan dan inilah yang telah dilakukan oleh pembangun WhatsApp emas dari WhatsApp Plus Abu Arab di mana ia digunakan Dalam membuat versi ini untuk mengekalkan ciri-ciri sebelumnya dan menambahkan faedah lain yang diperlukan oleh pengguna versi rasmi, untuk menjadi versi yang paling banyak diperdagangkan di kalangan individu dan pemimpin dalam senarai Whatsapp Plus .

Whatsapp Gold telah menawarkan kepada penggunanya banyak pilihan yang sebelumnya tidak ditambahkan ke versi asal seperti pilihan untuk mengunci aplikasi sehingga anda tidak memerlukan program luaran untuk mencegah orang memasuki akaun anda dan mengganggu privasi anda di samping ciri menyembunyikan masa dan tarikh penampilan terakhir anda pada aplikasi dan ciri lain yang membolehkan penggunanya menghantar Gambar dengan sekumpulan hingga 90 gambar dan bukannya 30 gambar, yang merupakan dua kali jumlah yang dikenakan oleh versi rasmi, serta media lain seperti video dan fail audio dengan ukuran yang lebih besar daripada sebelumnya. Yang lain, dan menyekat bunyi pemberitahuan sembang yang menjengkelkan, sehingga anda dapat melihat program lain dengan selesa dan tanpa gangguan.


WhatsApp Emas mempunyai kemas kini baru:


Ia dicirikan oleh saiz dan kelenturan penggunaannya yang kecil:


Aplikasi ini bersaiz sederhana berbanding WhatsApp Messenger dan tidak menggunakan sejumlah besar memori yang mudah digunakan oleh pemula dan pengguna baru kerana kesederhanaan antara muka, yang tidak memerlukan penjelasan terperinci untuk mengetahui cara menanganinya.

Keselamatan dan anti-embargo:


Kemas kini sebelumnya untuk aplikasi ini telah dikeluarkan yang mempunyai semua ciri yang diperlukan, tetapi tidak mempunyai keselamatan dan membatasi kecemerlangannya untuk jangka masa tertentu kerana selalu dikenakan larangan sementara, tetapi dengan kemas kini baru yang kami sampaikan kepada anda hari ini, versi ini menjadi lebih selamat dan menentang larangan itu dan anda boleh mencubanya sendiri apabila anda memuat turunnya dengan mengklik Klik pautan muat turun di bawah artikel.

Keupayaan untuk mengatur panggilan audio dan video individu dan kumpulan sama ada:


Anda kini boleh membuat panggilan dengan pelbagai kenalan yang telah anda tambahkan secara individu serta panggilan kumpulan dengan rakan atau ahli kumpulan menggunakan WhatsApp Gold dengan lebih jelas daripada sebelumnya.

Perubahan ukuran dan kuantiti media yang akan dikirim dengan kemampuan untuk mengendalikan media yang diterima:


Sebelumnya, media, seperti klip video dan audio, dibatasi dalam ukuran kecil yang tidak memenuhi tujuan yang diinginkan pengguna, begitu juga dengan foto, jumlahnya terhad kepada 10 atau 30 gambar dengan banyak yang dapat dihantar sekaligus, tetapi dengan Golden WhatsApp semuanya berbeza, jadi sekarang mungkin untuk mengirim klip video hingga 30 MB Byte serta klip audio 100 MB, dan pengguna dapat mengirim lebih dari 90 foto dengan hanya satu klik. Adapun media yang diterima, aplikasi memberi kebebasan kepada pengguna untuk mengendalikan mekanisme menghadapinya. Peranti atau untuk memilih kenalan tertentu untuk digunakan dan bebas memilihnya. 

Piawaian privasi yang disediakan oleh WhatsApp Gold:


Melalui WhatsApp, mahkota emas, Abu Arab memberi kami pilihan baru yang tidak terdapat pada aplikasi rasmi, yang menyumbang untuk memberikan privasi lengkap bagi penggunanya. Di antara pilihan tersebut, kami menunjukkan kepada anda yang paling terkenal: 

  • Pilihan untuk mengunci aplikasi dan beberapa perbualan rahsia yang tidak ada yang ingin dilihat dengan menggunakan kod rahsia sehingga sukar bagi sesiapa untuk mengaksesnya dengan mudah.
  • Sembunyikan kesan yang menghalang kenalan mengetahui masa masuk dan keluar dari aplikasi.
  • Mencegah Sahin Blue muncul ketika anda membaca mesej dan anda tidak mahu membalasnya pada masa itu dan mengaktifkannya hanya ketika anda membalas mesej.
  • Lihat semua mesej kenalan walaupun telah dihapus tanpa disedari dengan mengaktifkan pilihan untuk mengelakkan mesej dihapus
  • Semasa meneruskan pesanan, frasa Meneruskan pesanan yang ditukar tidak akan muncul di bahagian atas mesej untuk penerima memberikan pilihan untuk menghentikan isyarat yang ditukar.
  • Anda kini dapat melihat kedai yang ditambahkan oleh rakan tanpa menunjukkan bahawa anda pernah melihatnya, apabila pilihan untuk menyembunyikan paparan status diaktifkan.
  • Anda juga dapat melihat kes-kes yang sebelumnya mereka hapus sebelum tamatnya tempoh persembahan melalui pilihan untuk mengelakkan kes dihapuskan.
  • Berhenti menerima panggilan dari kenalan yang ditentukan pengguna dengan pergi ke pilihan dasar privasi dan pergi ke pilihan Siapa yang boleh menghubungi saya? Dan pilih kenalan yang akan disekat daripada menerima panggilan.


Aplikasi yang menyokong emoji dan pelekat:


Ramai orang menggunakan emoji dan pelekat yang memberi kesan kepada pihak lain mengenai percakapan pengirim semasa pemesejan dan meningkatkan keseronokan berbual dan bertukar mesej, jadi WhatsApp Gold memberi anda satu set emoji comel serta pelekat yang berbeza dan membolehkan anda menambahkan lebih banyak daripadanya dan memuat turunnya dari kedai yang tersedia secara percuma.

Tambahkan pilihan pemberitahuan baru:


WhatsApp utama bergantung pada satu pilihan untuk pemberitahuan, iaitu pemberitahuan untuk mesej masuk, tetapi dengan Whatsapp Gold, pilihan lain muncul yang mendapat persetujuan pengguna. Perhatikan kes-kes ini sebaik sahaja internet dibuka tanpa perlu membuka aplikasi terlebih dahulu.

Langkah-langkah untuk memuat turun dan mengemas kini WhatsApp Gold


  1. Pilih versi yang ingin anda muat turun dari pautan laman web WhatsApp Collector di bawah arahan
  2. Klik pada pautan muat turun dan anda akan diarahkan ke halaman pembangun Abu Arab
  3. Tatal ke bahagian bawah halaman, anda akan menemui pautan muat turun di bawah, klik pada muat turun WhatsApp keemasan
  4. Anda akan diarahkan ke halaman keluar dari laman web, tunggu undur, kemudian klik pada pautan peralihan
  5. Anda akan diarahkan ke laman web muat turun Mediafire
  6. Klik pada butang Muat turun dan muat turun akan bermula
  7. Anda mungkin diminta izin atau peringatan ditampilkan oleh penyemak imbas. Klik Muat turun pula dan bersetuju untuk memuat turun
  8. Muat turun akan bermula selepas itu anda boleh memasang WhatsApp emas di telefon anda


Muat turun kemas kini terkini WhatsApp Gold
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent