recent
أخبار ساخنة

Muat turun whatsapp OBWhatsapp omar Burgundy plus

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp versi OBWhatsapp:


Hari ini kami kembali kepada anda untuk menyampaikan kepada anda versi terbaru salah satu versi WhatsApp Plus dari pembangun Yaman Omar Baheeb, yang merupakan versi WhatsApp Omar Burgundy dari versi WhatsApp asal yang namanya dikaitkan dengan pembangunnya, yang terkenal untuk versi berwarna khasnya, seperti versi WhatsApp merah jambu dan versi WhatsApp biru, kemas kini pertandingan terbaru untuk versi WhatsApp Plus lain seperti   WhatsApp emas , WhatsApp biru, dan lain-lain, yang boleh anda muat turun dengan pergi ke halaman muat turun  Omar pink Al-Wardi  dan   WhatsApp Omar Blue, tidak seperti versi biru, yang melambangkan warna yang berkaitan dengan pengguna lelaki, dan versi merah jambu, yang melambangkan warna yang berkaitan dengan pengguna wanita, WhatsApp Omar Burgundy, yang memuaskan semua pihak secara berasingan, sama ada warnanya dan ciri-cirinya sesuai untuk kedua-dua jantina. 

Omar Baheeb obWhatsApp Burgundy


Dengan semakin meningkatnya populariti penggunaan WhatsApp dan penggunaannya sebagai kaedah dasar media sosial, banyak pembangun telah berusaha untuk mengembangkan versi utamanya, apa yang dihasilkan dari usaha tersebut munculnya versi WhatsApp Plus yang menjadi milik aplikasi ini, yang dianggap sebagai pesaing terkuat di antara salinan lain yang telah kami sebutkan sebelumnya dan salinan seperti itu   WhatsApp GBWhatsapp  dan Whatsapp  Alkasir   dan lain-lain diberikan  ciri dan ciri tambahan yang sebelumnya tidak ditambahkan ke  aplikasi asal yang akan anda pelajari melalui artikel ini apa yang menarik minat penggunanya dan meningkatkan bahagian  penggunaannya.

Muat turun WhatsApp Omar Burgundy



Kemas kini terkini WhatsApp Omar Burgundy terhadap larangan tersebut:


Oleh kerana populariti aplikasi WhatsApp sejak awal dan peningkatan jumlah pengguna aplikasi ini, banyak pembangun bersaing untuk mengembangkan versi ini, termasuk pembangun  Omar Badeeb,  yang menerima salinannya, termasuk versi WhatsApp Omar Burgundy, yang kami hadir untuk anda hari ini sebulan sejak pelancarannya, di mana dia berusaha memprogram dan mengemas kini salinan Sejajar dengan kehendak pengguna, apa yang menjadikannya sebanding dengan versi lain, kerana ia selamat dan tidak dilarang.


Versi Annabi Omar WhatsApp mempunyai antara muka bahasa Arab yang mudah difahami dan ditangani oleh pengguna Arab. Ia telah dilanjutkan selama lebih dari tiga bulan dari tarikh penerbitan, yang disediakan oleh pembangun Omar, dengan pelbagai ciri dan ciri yang tidak akan anda temui di  WhatsApp hijau  lama   ,  di mana  OBWhatsapp  menyediakan kemampuan untuk mengambil mesej yang telah dihapus oleh anda Atau oleh pihak lain dari kenalan sehingga tidak ada yang dapat menghapus mesej mereka yang anda miliki lagi, dan penggunanya mempunyai ciri-ciri yang berkaitan dengan dasar privasi sehingga pengguna dapat mengunci aplikasi berdasarkan kod rahsia, cap jari atau corak, serta mengunci sembang dan percakapan sehingga sukar bagi siapa pun untuk melanggar privasi selain fitur untuk meletakkannya di peta untuk mengetahui keberadaannya jika dikehendaki, seperti serta ciri menerjemahkan teks dalam sembang ke bahasa lain dan ciri lain yang tidak boleh dibatasi pada satu perenggan.

Ciri dan kelebihan WhatsApp Omar Burgundy WhatsApp:





  1. Aplikasi yang selamat dan tidak boleh disekat
  2. The version has been extended to more than three months from the date of its last update and does not require updating it unless the user is notified of this by the developer himself
  3. OBWhatsapp has a feature to translate chat messages into multiple languages. If you are talking to someone whose language is different from yours, or you receive a message bearing words in a language other than the one you practice, you will not have to search for sources to translate it.
  4. Expanding the range of contacts or people that the user can forward messages to to about 1000 people at one time without showing the phrase Forwarded message transferred after it was limited to only five people.
  5. It contains additional icons besides the main icon, and the user has the freedom to keep the main icon or choose the most appropriate one from among those icons.
  6. It allows users to administer WhatsApp groups, especially employers and companies, to create groups for specific individuals whose work is limited to supervisors only, and to prevent members from changing the group name and profile picture, as well as sending messages in the group to non-supervisors.
  7. An Islamic character has been added to the application through the Islamic additions provided by the developer Omar in the three-copy such as the Noble Qur’an and the hadiths of the Prophet, as well as the remembrance of the Muslim.
  8. Improving the speed of sending and receiving messages, which was burdensome for many in the past.
  9. It contains various themes developed by the developer Omar Badeeb, and multiple fonts and motifs that were not provided by the green WhatsApp application.
  10. Keupayaan untuk menggunakan pelekat serta memuat turunnya dari Google Play Store.
  11. Aktifkan ciri mengenal pasti orang yang boleh membuat panggilan dengan anda tanpa menunjukkan kepada mereka bahawa telefon berdering
  12. WhatsApp Omar Burgundy menyediakan ciri kemas kini terkini untuk menyimpan lokasi membaca sehingga pengguna tidak perlu kembali ke titik permulaan untuk meneruskan pembacaan kerana
  13. Aplikasi ini akan membawa anda terus ke titik yang anda capai sebaik sahaja anda membuka perbualan.
  14. Keupayaan untuk membuat dan merakam klip audio tanpa perlu menekan butang rakaman lama
  15. OBWhatsapp mempunyai kelebihan untuk membolehkan penggunanya menyembunyikan masa penampilan terakhir mereka di WhatsApp dan melihat status orang tanpa menunjukkan bahawa mereka telah dilihat oleh mereka.
  16. Naikkan kes WhatsApp ke lebih dari 10 minit, setelah dihadkan pada masa yang singkat dan tidak melebihi 30 saat.
  17. Aktifkan ciri untuk membuat panggilan kumpulan dengan sekumpulan kenalan secara serentak.

WhatsApp Plus OBWhatsapp Omar Baheeb Whatsapp omar pink  Whatsapp omar Burgundy
Muat turun whatsapp OBWhatsapp omar Burgundy plus
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent