recent
أخبار ساخنة

آخرین نسخه Whatsapp X Whatsapp plus را بارگیری کنید

الصفحة الرئيسية

آخرین نسخه Whatsapp X Whatsapp plus را بارگیری کنید


برای کاربران   نسخه WhatsApp X ، نسخه قدیمی ، امروز برای شما آماده کرده ایم و  صفحه بارگیری واتساپ ایکس را در اختیار شما قرار می دهیم  ،  آخرین بروزرسانی که ایجاد شده و تغییراتی در آن ایجاد کرده است و ویژگی های محافظت و ایمنی بیشتری به آن اضافه شده است که به محافظت از آن در برابر هر ویروس ها یا نرم افزارهای مخرب و بزرگ در از بین بردن بزرگترین مشکلی که این نسخه با آن روبرو است نقش بسزایی دارد. WhatsApp Plus Gold 

این مشکل ممنوعیت مکرر موقت است که برای متوقف کردن کار برنامه برای مدت زمانی که می تواند ساعت ها و روزها به طول انجامیده باشد ، و در بیشتر موارد ممکن است این دوره تمدید شود و کار خود را برای همیشه متوقف کند ، که این امر باعث انسداد کار کاربر در طول آن می شود. دوره را انجام داده و به این ترتیب آن نسخه را لغو کرده و به نسخه رسمی  سایت واتس اپ جامع بروید  .

WhatsApp X WhatsApp X
واتساپ بیشتر


بروزرسانی WhatsApp X در برابر ممنوعیت


Whatsapp X نسخه جدید به عنوان نسخه غیر رسمی شناخته شده است که از برنامه پیام رسانی فوری Whatsapp تهیه شده است ، بنابراین ، مانند   نسخه های Whatsapp Plus ،  WhatsApp X را نمی توان از طریق فروشگاه Google Play بارگیری کرد اما به صورت رایگان در دسترس است.

از طریق لینک های بارگیری مستقیم ، این کاری است که ما در سایت فراگیر WhatsApp  انجام داده ایم  ما این نسخه را برای شما نیز تهیه کردیم. ما نسخه های دیگری را نیز قبل از آن تهیه کردیم ، مانند  WhatsApp عمر آنابی ، صورتی ، آبی ، سبز  ،  GB WhatsApp  و دیگران. ما همه آنها را در یک سایت جمع آوری کرده ایم تا دسترسی به آن را تسهیل کرده و بدون استثنا در دسترس همه کاربران قرار دهیم.

درباره Whatsapp X


برای کسانی که هنوز فرصتی برای امتحان کردن WhatsApp X نگذاشته اند ، بگذارید یک بررسی مختصر از آن را برای شما بیان کنم تا این برنامه چقدر شگفت انگیز باشد.
WhatsApp X دو نسخه است که یکی از آنها بارگیری رنگ آبی مشابه نسخه آبی  WhatsApp Plus  است که پس از اطمینان از حذف نسخه رسمی WhatsApp نصب می شود ، زیرا این گزینه برای جایگزینی برای برنامه رسمی ، اما این مورد در مورد نسخه دوم Whatsapp X صدق نمی کند ، که دارای رنگ سبز مشابه رنگ برنامه های WhatsApp Messenger و  WhatsApp OG است

این طراحی شده است که در کنار برنامه رسمی قرار بگیرد ، و این یک ویژگی عالی است که امکان باز کردن حساب واتس اپ من را برای نیازمندان فراهم می کند ، بنابراین هر دو نسخه رایگان هستند و  علاوه بر سایر ویژگی ها و ویژگی ها ، دارای ویژگی هایی هستند که توسط واتس اپ سبز پشتیبانی می شوند.  که توسعه دهنده آن روی آنها قرار داده است ، از جمله امکان مشاهده عکس و فیلم بر روی برنامه بدون نیاز به بارگیری آنها در استودیو و یخ زدن زمان و تاریخ آخرین حضور در واتس اپ ، مسدود کردن برخی مخاطبین و جلوگیری از برقراری تماس این ممکن است باعث ناراحتی کاربر شود ، و سایر ویژگی هایی که بعدا در پاراگراف های بعدی برای شما مرور خواهیم کرد.


واتس اپ X آخرین بروزرسانی را دارد


  1. کاربرد آسان و اندازه کمی دارد.
  2. این دستگاه در تمام دستگاه های تلفن هوشمند و بدون هیچ مشکلی کار می کند.
  3. کنترل تمام گزینه های حفظ حریم خصوصی ، مانند نصب آخرین ظاهر خود ، مخفی کردن دو صفحه خواندن ، و فعال کردن آنها فقط در هنگام پاسخ دادن به پیام ها.
  4. امکان اشتراک گذاری فیلم ها و همچنین کلیپ های صوتی در اندازه بزرگتر از گذشته.
  5. موارد ویدیویی WhatsApp را که بیش از 30 ثانیه به طول می انجامند بارگذاری کنید.
  6. عاری از تبلیغات آزار دهنده.
  7. نوشتن و ضبط را مخفی کنید.
  8. اضافه کردن گروهی از خطوط تا 16 خط برای تغییر از قلم برنامه.


چه جدید در این نسخه از Whatsapp X است


  • حالت شب و شفاف را اضافه کنید.
  • ایمن و در برابر ممنوعیت.
  • از برچسب های متحرک پشتیبانی می کند.
  • پیام ها می توانند به بیش از پنج نفر ارسال شوند.
  • امکان بارگیری و ذخیره وضعیت WhatsApp که توسط سایر مخاطبین نمایش داده می شود.
  • وضعیتهای خاص را فعال کنید تا طرفهای دیگر را که آنها را دیده اید نشان دهید.
  • پیام های رو به جلو و عبارت "پیام تبدیل شده" را مخفی کنید.
  • اکنون می توانید بین فعال کردن گزینه ها برای جلوگیری از حذف پیام ها و حذف اجازه پرونده ها ، پیام ها و موارد WhatsApp حذف شده را جدا کنید ، جایی که یک علامت در کنار زمان بندی ظاهر می شود تا نشان دهد حذف شده توسط مخاطب است.
  • گزینه های جدید حفظ حریم خصوصی را برای گروهها اضافه کنید.
  • به گزینه های کامل تنظیمات حریم خصوصی پیشرفت هایی اضافه کنید.
  • تمام ویژگی های آزمایشی واتس اپ فعال شده و به این نسخه اضافه می شوند.
  • وضعیت داستان WhatsApp را مخفی کنید.
  • سایر موارد اضافی ...

لینک دانلود



این مقاله خلاصه ای از ویژگی های WhatsApp X بود ، نسخه ای که از WhatsApp Plus تهیه شده است

آخرین نسخه Whatsapp X Whatsapp plus را بارگیری کنید
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent