recent
أخبار ساخنة

Muat turun whatsapp delta gb delta whatsapp versi terkini

 

Muat turun whatsapp delta gp delta whatsapp bercakap:

GB Delta GB Whatsapp Delta dilengkapi dengan sekumpulan keistimewaan yang akan anda miliki ketika anda memilikinya, kerana ia termasuk dalam keluarga versi WhatsApp emas dan biru yang diubah suai yang muncul kerana penderitaan pengguna WhatsApp hijau dari kekurangan dalam beberapa perkhidmatan yang sepatutnya tersedia, dan kami tidak tahu mengapa syarikat pemaju tidak mahu WhatsApp menambahkannya Ia mesti menyedari keinginan penggunanya untuk melakukannya.

Telah menjadi jelas bahawa WhatsApp Messenger bukan lagi aplikasi biasa, melainkan semua lampu di atasnya berkat perkhidmatan percuma yang disediakannya sehingga tidak ada aplikasi sembang lain dalam platform media sosial yang dapat ditandingi.

Delta WhatsApp



Inilah yang mendorong para pembangun versi WhatsApp Plus untuk mengambil apa yang berguna dari versi rasmi dan menambahkan sekumpulan ciri baru yang tidak tersedia di atasnya, menghasilkan salinan dengan penampilan baru dan ciri unik seperti WhatsApp GB delta dan WhatsApp delta, yang akan kita bicarakan hari ini melalui artikel ini. 

Sekiranya anda berminat untuk mengikuti versi terkini dari versi yang diubahsuai, anda pasti pernah mencuba beberapa daripadanya, dan anda mungkin telah lulus versi GBWhatsapp , tetapi pernahkah anda mencuba versi versi ini yang telah diubah suai oleh Delta labs Studio dan diberi nama GB Whatsapp Delta? 

(whatsapp delta) Seperti versi Whatsapp Plus yang lain, versi ini bukan tanpa penambahan baru yang unik untuk kumpulan itu, dan juga telah diubah setelah kegemparan yang berlaku kerana pendedahan versi lama kepada larangan untuk menjadi versi bebas dan lebih selamat daripada sebelumnya. Anda kini boleh memuat turunnya melaluiSeluruh laman WhatsApp dengan pergi ke pautan muat turun di bawah artikel.

Ciri-ciri GB WhatsApp Delta


Kemudahan bergerak antara perbualan


Sekiranya anda berbual dengan seseorang dan pemberitahuan muncul bahawa mesej baru telah tiba dari kenalan lain, anda boleh membalasnya dan membuka sembang baru tanpa perlu kembali ke antara muka utama. Muat turun GBDelta telah membolehkan penggunanya pilihan yang membolehkan mereka beralih antara perbualan dengan cepat dan pilihan ini akan anda temukan pada versi WhatsApp Plus alternatif whatsapp delta yang lain, seperti Oji WhatsApp dan WhatsApp Omar Badeeb semua salinan.

Menyokong banyak bahasa


Aplikasi ini menyokong bahasa Arab dan banyak bahasa asing seperti bahasa Inggeris, Hindi, Itali dan bahasa lain yang sesuai dengan negara pengguna dan tersedia untuk jantina yang berbeza.

Menyokong panggilan suara dan video antara individu dan kumpulan


Aplikasi ini memberi anda peluang yang baik untuk berkomunikasi dengan rakan dan ahli keluarga dan membuat panggilan persidangan dengan mereka semua atau dengan ahli kumpulan.

Berkongsi media dalam kualiti tinggi dan saiz lebih besar daripada pendahulunya


Anda sekarang boleh, melalui whatsapp delta, mengirim gambar lebih dari 10 gambar dalam kualiti tinggi tanpa perlu memampatkannya atau kehilangan kualiti atau pikselnya. Anda juga dapat mengirim klip audio dan video dalam ukuran lebih besar daripada ukuran yang dikenakan oleh WhatsApp hijau.

Mengandungi pelekat gabungan dengan keupayaan untuk menambah lebih banyak


GB Delta WhatsApp datang kepada anda, diikuti dengan pelekat siap pakai yang boleh anda tambahkan pada perbualan untuk menyatakan lebih banyak mengenai mesej yang ingin anda sampaikan kepada pihak lain, dan anda juga boleh memuat turun pelekat tambahan apabila anda memuat turun program yang khusus menyediakan stiker melalui Google Play Store atau mana-mana kedai yang tersedia untuk anda.

Kemungkinan mengubah penampilan fon aplikasi dan cara cerita dipaparkan


  • GB whatsapp delta disertakan dengan satu set fon untuk menukar dari fon lalai dan menggantinya dengan fon.
  • Aplikasi ini mengandungi pelbagai warna untuk berubah dari warna latar, bar atas dan bawah aplikasi dan menukar warna gelembung dan pemberitahuan sembang.
  • Aplikasi ini mengandungi ikon tambahan untuk menggantikan ikon asas.
  • Anda kini boleh mengubah cara status WhatsApp ditampilkan agar serupa dengan paparan status Instagram apabila anda memilih untuk mengaktifkan gaya cerita seperti Instagram dan ia akan menggantikan tab di layar utama dengan kotak dalam bentuk bulatan.
  • Sembunyikan Mesej Teruskan Semasa meneruskan pesanan

Anda pasti menyedari bahawa semasa meneruskan mesej di WhatsApp Messenger, mesej yang ditukar mesti muncul yang menunjukkan bahawa anda telah memindahkannya dari kenalan tertentu dan meletakkannya di sembang kenalan lain dan ini adalah sesuatu yang mungkin tidak diinginkan oleh beberapa orang, jadi GB whatsapp delta telah memberi anda pilihan yang membolehkan anda Kirimkan sebarang mesej kepada lebih daripada 1000 orang tanpa menunjukkan tanda itu.

Opsyen tambahan whatsapp delta


  • Tambahkan pilihan mod gelap dan telus.
  • Tambahkan pilihan untuk Mesej Berjadual dan Balasan Auto.
  • Tambahkan pilihan Siapa yang boleh menghubungi saya?
  • Tambahkan pilihan untuk mengunci aplikasi dan sembang rahsia dan selamatkannya dengan kod rahsia.




Muat turun whatsapp delta gb delta whatsapp versi terkini
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent