recent
أخبار ساخنة

Muat turun WhatsApp Gold Abu Arab 2020

الصفحة الرئيسية

Kemas kini terbaru Whatsapp Gold 2020 WhatsApp Gold


Untuk pengguna WhatsApp Gold Crown, WhatsApp Abu Arab 2020, "   WhatsApp Gold  " dan pengikut keluaran terbarunya, kami menawarkan anda hari ini untuk memuat turun  kemas kini WhatsApp Plus Golden  Abu Arab, versi yang   telah lama  dinantikan   oleh peminat  Whatsapp Gold setelah mereka menderita dari isu larangan sementara yang menimpa mereka, menghalang pekerjaan mereka dan menyebabkan pengguna mereka kembali ke versi rasmi, Ia disediakan oleh  laman WhatsApp yang komprehensif  .

Ketika kami mengetahui tentang Abu Arab, dia terus berhenti membuat perubahan dan terus menerus mengemas kini versi ini dan salinan lain yang dikaitkan dengan nama seperti  WhatsApp Plus Blue  dan  WhatsApp Plus merah  yang akan anda dapati di  laman web WhatsApp Collector  di halaman muat turun mereka, jadi bagaimana jika dia menghadapi masalah seperti itu yang menyebabkan banyak orang enggan menggunakannya. Dengan kemas kini baru, pembangun berusaha meningkatkan prestasi salinan dan menjadikannya lebih selamat dan kurang rentan terhadap embargo, kerana ia diperiksa dan bereksperimen dengan intensif dan tepat pada kebanyakan   pengguna Whatsapp Plus untuk  menghubungi kami dengan cara ini dan kandungan khas .



WhatsApp Plus emas menentang larangan tersebut


Memuat turun  WhatsApp Plus emas  telah diubah suai oleh  WhatsApp Abu Arab yang  merangkumi sekumpulan ciri yang luar biasa yang disatukan dengan ciri dan ciri yang sebelumnya terdapat di  WhatsApp Messenger rasmi,  yang membolehkannya memperoleh populariti yang ketara dalam kumpulan Whatsapp Plus yang mengandungi salinan beberapa suka  WhatsApp Omar pink  , Omar blue, Al-Annabi,  WhatsApp GB,  dan banyak versi yang telah diubah untuk menyelesaikan perarakan yang dimulakan oleh WhatsApp oleh beberapa pembangun. 

Muat turun kemas kini emas WhatsApp Plus Abu Arab


Sekiranya anda bertanya apa yang membuatnya mendapat kemasyhuran itu, jawapannya adalah penambahan dan sentuhan baru yang diberikannya kepada penggunanya dan sesuai dengan kehendak mereka yang ada di versi rasmi, ini memberi pengguna WhatsApp kuasa untuk menyembunyikan rahsia perbualan yang sebelumnya tidak mungkin dilakukan dan ia juga membolehkan mereka membaca semua mesej masuk walaupun setelah dihapus oleh kenalan dengan pilihan untuk mencegah penghapusan mesej, ia juga membolehkan mereka memulihkan mesej yang dihapus yang mereka hapus sama ada pada masa itu atau walaupun setelah sekian lama berlalu dan berkaitan dengan kes WhatsApp yang tidak tetap, iaitu, yang hilang setelah 24 jam berlalu. Pengangkatan kes Alsturi telah dilanjutkan hingga jangka masa melebihi 30 saat dan ciri tambahan lain yang dipertingkatkan .


Ciri memuat turun kemas kini WhatsApp emas:


  1. Sembunyikan aktiviti terkini di  WhatsApp Plus Gold  : Dengan versi  WhatsApp Abu Arab ini,  kini mungkin untuk menyembunyikan penampilan terakhir anda dan kehadiran dalam talian anda sepenuhnya dari kenalan lain.
  2. Sembunyikan dua akaun terima: Ciri ini membolehkan anda membaca apa sahaja mesej yang anda suka daripada rakan tanpa disedari, dan ini dilakukan dengan mematikan tanda biru kedua di sebelah mesej.
  3. Sembunyikan rakaman menaip: Anda boleh melakukan ini semasa berbual tanpa pihak lain menyedari bahawa anda sedang menulis atau merakam klip audio yang akan terkejut dengan tindak balas setelah menerima mesej.
  4. Huruf tertulis (teks) lebih lama: Peningkatan telah dibuat untuk meningkatkan jumlah aksara yang dapat dimasukkan dalam suku kata teks pada Al-Satori menjadi 255 aksara, setelah dibatasi hingga 130 aksara.
  5. Aktifkan untuk melihat status WhatsApp tetap untuk kenalan di skrin perbualan: Anda kini dapat membaca kes-kes rakan WhatsApp yang diperbaiki tanpa perlu pergi ke halaman peribadinya seperti yang muncul di skrin sembang di mana perbualan sedang berlangsung di antara anda secara langsung dengan nama dengan data penampilan yang menunjukkan sama ada ia bersambung atau tidak.
  6. Kemampuan untuk mengubah warna aplikasi: Dengan Whatsapp Gold, anda dapat mengubah warna aplikasi, fon, latar belakang dan tingkap serta mengubahnya agar sesuai dengan selera anda melalui warna yang diberikan oleh aplikasi tersebut juga memberikan kemampuan kepada penggunanya untuk ubah ikon asasnya dan gantilah sesuai dengan citarasa dan kecenderungannya untuk warna tertentu.
  7. Jalankan nombor kedua ke sebelah rasmi pada satu telefon.
  8. Aplikasi ini serasi dengan semua versi Android.
  9. Aplikasi ini percuma dan bebas dari iklan yang mengganggu.


Tambahan lain pada WhatsApp Gold Abu Arab:

  1. Salin dan muat turun casing, gambar dan video WhatsApp.
  2. Kemas kini terhadap larangan tersebut.
  3. Dayakan penambahan dan  muat turun  pelekat di  WhatsApp Gold Crown  dari mana-mana kedai yang anda ada.
  4. Tambahkan sekumpulan fon baru yang dapat digunakan untuk mengubah font aplikasi dan layar sembang.
  5. Benarkan 30 perbualan dan bukannya 3 dipasang di antara muka utama.
  6. Lumpuhkan membuka perbualan tersembunyi semasa menekan Whatsapp.
  7. Membolehkan penyusunan semula mesej dari yang tertua ke yang terbaru dan yang baru, setelah melihat mesej dari ahli kumpulan tertentu.
  8. Selesaikan masalah penggantungan paksa dalam tindak balas automatik.
  9. Mencegah media muncul di studio mudah alih dan membolehkan melihatnya di  WhatsApp Gold   tanpa perlu memuat turunnya.
  10. Dayakan menyimpan dan berkongsi perbualan sebagai zip.
  11. Keupayaan untuk meminta laporan maklumat akaun anda di WhatsApp.
  12. Menambah pilihan mod malam yang muncul di sebelah ikon Wi-Fi yang bertanggungjawab untuk mematikan internet pada aplikasi.
  13. Menambah kedai tema dengan lebih daripada 1000 tema dan menyelesaikan masalah tidak menunjukkan tema.
  14. Dayakan menjawab mesej ahli kumpulan secara berasingan secara tertutup.
  15. Penambahan penggunaan antara muka cap jari.
  16. Tambahkan pilihan baru untuk pemberitahuan kerana siapa yang dalam talian dan siapa yang telah menukar gambar profil mereka.
  17. Kelajuan dan prestasi yang lebih baik dalam menghantar dan menerima mesej.
  18. Perbaiki masalah kerosakan program apabila fon berubah.
  19. Perbaiki kemalangan ketika cuba mencari tema.
  20. Pembaikan dan penambahbaikan lain.


Awas: Sekiranya akaun anda terdedah kepada versi larangan sementara sebelumnya, anda harus memadamkan salinannya setelah anda selesai membuat sandaran perbualan yang ada di dalamnya dan kemudian anda boleh memulakan dengan memuat turun   kemas kini  emas Emas Whatsapp  dan memasang di telefon bimbit anda dan lakukan pemulihan perbincangan dan ambil semua sembang Untuk menyelesaikan prosedur yang tinggal yang diperlukan untuk memulakan versi baru.

Kawasan muat turun WhatsApp emas kemas kini terakhir



Versi WhatsApp yang lebih banyak diubahsuai





WhatsApp Abu Arab Ini adalah versi terbaru Whatsapp Gold dan kami akan mengemas kini pautan muat turun sekiranya terdapat versi baru.
Muat turun WhatsApp Gold Abu Arab 2020
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent