recent
أخبار ساخنة

دانلود WhatsApp Gold Abu Arab 2020

آخرین بروزرسانی Whatsapp Gold 2020 WhatsApp Gold


برای کاربران WhatsApp تاج طلا، واتساپ ابو عرب 2020، "  WhatsApp Gold  " و پیروان آخرین نسخه آن، ما به شما پیشنهاد امروز برای دانلود  به روز رسانی از WhatsApp علاوه طلایی  ابو عرب، نسخه که  واتساپ طلا  طرفداران  طولانی  در انتظار   از آنها رنج می برد از ممنوعیت موقت که بر آنها تأثیر گذاشته ، مانع کار آنها شده و باعث شده تا کاربرانشان به نسخه رسمی برگردند ، توسط سایت جامع واتس اپ ارائه شده است   .

همانطور که در مورد ابو عرب مطلع شدیم ، او همچنان از ایجاد تغییرات و ایجاد به روزرسانی های مداوم در این نسخه و سایر نسخه های مرتبط با نامی مانند  WhatsApp Plus Blue  و  WhatsApp Plus red  که می توانید در  وب سایت WhatsApp Collector  در صفحات بارگیری آنها استفاده کنید ، دست بردارد. چگونه اگر او با چنین مشکلاتی روبرو است که ممکن است باعث شود بسیاری از افراد از استفاده از آن خودداری کنند. با بروزرسانی جدید ، توسعه دهنده برای بهبود عملکرد نسخه و ایجاد امنیت بیشتر و آسیب پذیری کمتری از تحریم تلاش کرده است ، زیرا با بررسی دقیق و دقیق روی اکثر  کاربران واتس پلاس آزمایش و آزمایش شد  تا  به این طریق و محتوای متمایز به ما برسند. .



واتس اپ به علاوه طلایی در برابر این ممنوعیت است


بارگیری  WhatsApp Plus طلایی  توسط WhatsApp Abu Arab اصلاح شده است  که  شامل مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز است که با ویژگی ها و ویژگی هایی که قبلاً در مسنجر رسمی WhatsApp موجود بودند ، آمیخته شده است که این   امر باعث می شود تا محبوبیت قابل توجهی در گروه Whatsapp Plus بدست آورید. شامل نسخه های چند لایک از  WhatsApp Omar صورتی  ، Omar blue ، Al-Annabi ،  WhatsApp GB  و نسخه های بیشماری اصلاح شده برای تکمیل راهپیمایی توسط WhatsApp توسط چندین برنامه نویس است. 

آپدیت طلایی واتس اپ به علاوه ابو عرب را بارگیری کنید


اگر می پرسیدید که چه کسی باعث شده است که آن شهرت را به دست آورد ، جواب جدید و لمس هایی خواهد بود که وی به کاربران خود ارائه داده و مطابق با الزامات آنها در نسخه رسمی بوده است ، این به کاربران واتس اپ این قدرت را می دهد تا پنهان کنند. مکالماتی که قبلاً امکان پذیر نبوده و همچنین به آنها امکان می دهد تمام پیام های دریافتی را بخوانند حتی پس از حذف مخاطب با گزینه جلوگیری از حذف پیام ها ، این امکان را برای آنها فراهم می کند تا پیام های حذف شده ای را که در آن لحظه پاک شده اند بازیابی کنند. حتی بعد از گذشت مدت زمان طولانی و در رابطه با مواردی که WhatsApp غیر ثابت هستند ، یعنی مواردی که بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند ، بلند شدن موارد Alsturi به مدت زمانی بیش از 30 ثانیه افزایش یافته است و سایر ویژگی های اضافی دیگر .


ویژگی های بارگیری به روزرسانی طلایی WhatsApp:


  1. پنهان کردن آخرین فعالیت در  واتس اپ پلاس گلد  : با استفاده از این نسخه  WhatsApp Abu Arab ،  اکنون می توانید آخرین ظاهر و حضور آنلاین خود را کاملاً از سایر مخاطبین مخفی کنید.
  2. پنهان کردن دو حساب دریافت: این ویژگی به شما امکان می دهد پیام های دوستانه خود را از دوستان بدون اطلاع از آن بخوانید ، و این کار با غیرفعال کردن علامت آبی دوم در کنار پیام انجام می شود.
  3. مخفی کردن تایپ ضبط: شما می توانید این کار را در حین گپ زدن انجام دهید بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود که شما کلیپ صوتی را می نویسید یا ضبط کرده اید تا از پاسخ پس از دریافت پیام متعجب شود.
  4. پرونده نوشته شده (متن) طولانی تر: پس از محدود شدن در 130 کاراکتر ، افزایش تعداد کاراکترهایی که می توانند در هجا های متن در الساطری قرار بگیرند به 255 نویسه افزایش یافته است.
  5. امکان مشاهده وضعیت ثابت واتس اپ برای مخاطبین موجود در صفحه مکالمه: اکنون می توانید مواردی را که دوستان واتس اپ ثابت کرده اید بدون نیاز به مراجعه به صفحه شخصی وی بخوانید زیرا در صفحه چت که مکالمه در آن جریان دارد ، می توانید مطالعه کنید. شما مستقیماً تحت نام با داده های ظاهری که نشان می دهد وصل شده است یا خیر ، مستقیماً تحت عنوان قرار می گیرید.
  6. امکان اصلاح رنگ برنامه: با واتساپ گلد می توانید برای تغییر رنگ برنامه ، فونت ها ، پس زمینه ها و ویندوزها کار کرده و آنها را متناسب با سلیقه خود از طریق رنگ هایی که توسط برنامه به شما تعلق می گیرد نیز به کاربران خود این امکان را داد. نماد اصلی خود را تغییر داده و آن را مطابق با سلیقه و تمایل آن برای یک رنگ خاص جایگزین کنید.
  7. شماره دوم را روی یک تلفن به طرف رسمی اجرا کنید.
  8. برنامه با تمام نسخه های Android سازگار است.
  9. این برنامه رایگان و عاری از تبلیغات آزار دهنده است.


سایر موارد اضافی در WhatsApp Gold Abu Arab:

  1. موارد ، تصاویر و فیلم های WhatsApp را کپی و بارگیری کنید.
  2. در برابر ممنوعیت به روزرسانی کنید.
  3. افزودن و  بارگیری  برچسب ها در  WhatsApp Gold Crown را  از هر فروشگاهی که در دسترس دارید فعال کنید.
  4. مجموعه جدیدی از فونت ها را اضافه کنید که می تواند برای تغییر قلم برنامه و صفحه چت استفاده شود.
  5. اجازه دهید 30 گفتگو به جای 3 در رابط اصلی نصب شود.
  6. غیرفعال کردن مکالمات پنهان هنگام فشار دادن Whatsapp.
  7. امکان تنظیم مجدد پیام ها از قدیمی ترین به جدیدترین و پشت ، پس از مشاهده پیام های اعضای خاص گروه.
  8. مشکل تعلیق اجباری در پاسخ خودکار را برطرف کنید.
  9. جلوگیری از ظاهر شدن رسانه در استودیوی تلفن همراه و امکان مشاهده آنها در  واتس اپ طلا   بدون نیاز به بارگیری آنها.
  10. صرفه جویی و به اشتراک گذاری مکالمات به عنوان zip را فعال کنید.
  11. امکان درخواست گزارش اطلاعات حساب خود در WhatsApp.
  12. گزینه حالت شب را که در کنار نماد Wi-Fi مسئول غیرفعال کردن اینترنت در برنامه قرار دارد اضافه کرد.
  13. اضافه کردن فروشگاه تم با بیش از 1000 موضوع و رفع مشکل عدم نمایش مضامین.
  14. پاسخ دادن به پیام های اعضای گروه به صورت جداگانه فعال کنید.
  15. اضافه شدن استفاده از رابط اثر انگشت.
  16. گزینه های جدیدی برای اعلان ها اضافه کنید زیرا چه کسی آنلاین است و چه کسی عکس نمایه خود را تغییر داده است.
  17. سرعت و کارایی بهتر در ارسال و دریافت پیام ها.
  18. هنگام تغییر قلم ، مشکل خرابی برنامه رفع شود.
  19. هنگام تلاش برای جستجوی مضامین ، خرابی را برطرف کنید.
  20. رفع و اصلاحات دیگر.

توجه: اگر حساب خود را به نسخه های قبلی از توقیف موقت قرار گرفت، شما باید که کپی را حذف کنید بعد از پشتیبان گیری از مکالمات که در آن شما را به اتمام و سپس شما می توانید با دانلود شروع  واتساپ طلا  طلایی  به روز رسانی  و نصب آن را بر روی تلفن همراه خود انجام داده و گفتگوها را بازیابی کنید و تمام گپ ها را بازیابی کنید تا مراحل باقی مانده لازم برای شروع نسخه جدید را تکمیل کنید.

آخرین نسخه بروزرسانی منطقه بارگیری Golden WhatsApp



نسخه های WhatsApp اصلاح شده تر




WhatsApp Abu Arab این آخرین نسخه Whatsapp Gold بود و ما در صورت بروز نسخه جدید ، لینک های بارگیری را به روز خواهیم کرد.
دانلود WhatsApp Gold Abu Arab 2020
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent