recent
أخبار ساخنة

WhatsApp Omar Pink baru Kemaskini 2020

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp Omar Pink


Walaupun dua kali ganda bilangan salinan yang dibangunkan dari WhatsApp dan berbeza pendapat mengenai pilihan mereka, Kumpulan salinan pemaju Omar batheeb mempunyai kadar yang signifikan kemasyhuran dan populariti dan meningkat bahawa senarai panjang WhatsApp Plus selain WhatsApp ditambah emas dan biru dan permintaan yang semakin meningkat untuk itu dan permintaan banyak untuk menggunakannya dan bergantung pada peranti mereka yang kami tunjukkan hari ini anda WhatsApp Omar Pink baru dan meletakkannya di tangan anda dengan versi terkini jika anda telah OB2Whatsapp "WhatsApp Omar" lama pada telefon bimbit anda boleh memuat turun kemas kini terkini dari WhatsApp Omar Pink dari bahagian bawah artikel dan jika anda tidak memiliki dan anda mahu mencubanya anda boleh memuat turun juga kami hadir di hadapan anda supaya pengguna dapat mengetahui lebih dan untuk sesiapa yang tidak mempunyai peluang untuk mencubanya satu idea untuk kemudahan dan ciri-ciri yang dimasukkan ke dalam pemaju IT dan menjadikannya satu salinan yang tersendiri.

omar whatsapp pink
Muat turun WhatsApp Omar versi terkini


Adakah umur WhatsApp selamat


Walaupun banyaknya platform media sosial, pegawai WhatsApp tetap sentiasa menjadi pemimpin di kalangan mereka, kerana kemudahan berurusan dengan ia dan kelembutan proses komunikasi antara individu dari segi menerima dan menghantar mesej serta bertukar-tukar fail yang melampaui dari aplikasi chat yang lain dan membuatnya fokus daripada banyak pemaju seperti Brother Omar bathebe, yang bergantung pada tawaran versi asal Perkhidmatan dan membuatnya sebagai yang asas mewujudkan salinan OB2Whatsapp versi yang ditujukan kepada perempuan dan dua salinan lain yang berkaitan dengan nama mereka dan shaqa WhatsApp Omar Al-wardi dipanggil WhatsApp Age Blue dan WhatsApp dengan penambahan tambahan yang baru dianggarkan pada 1000 dan mungkin lebih dan apabila anda memuat turun versi ini, anda akan dapat membuka akaun lain dengan nombor baru pada aplikasi Selain akaun pertama anda pada versi rasmi dan semua aplikasi ini benar-benar selamat dan tidak ada kerosakan kerana perubahan yang dilakukan pada kod terbuka sahaja dan tidak ada pemaju boleh mengakses mesej rahsia atau pengintip pada pengguna supaya semua salinan umur WhatsApp adalah selamat.

WhatsApp Omar Al-Wardi versi terkini


Anda boleh bekerja di atasnya biasanya tanpa akaun yang tertakluk kepada larangan sementara yang adalah sebab untuk takut banyak pengalamannya dan sisa salinan yang diubahsuai, dengan kemas kini yang dibuat baru-baru ini masalah ini adalah tetap dan dikurangkan yang menjadikan ia versi yang lebih selamat daripada sebelumnya sebagai tambahan kepada banyak ciri dan privasi yang anda akan dapat untuk mendapatkan apabila men-download WhatsApp Omar Pink "WhatsApp Omar" sebagai contoh, anda boleh:

  • Aktifkan opsyen privasi moden seperti tanpa nama.
  • Sembunyikan menonton kes WhatsApp Messenger yang anda telah lihat daripada kenalan yang anda telah melihat.
  • Kawal warna aplikasi dan skrin sembang.
  • Muat naik kes rakan kepada foto, video dan Salin kes teks.
  • Kongsi media dari video dan volum bersaiz audio dan foto dalam nombor yang lebih besar daripada yang boleh dihantar pada WhatsApp Messenger dalam resolusi yang tinggi.
  • Tambahan lain.


Baru WhatsApp Update Omar Pink OB2Whatsapp:


  1. Memanjangkan hayat salinan kepada lebih daripada lima bulan dari tarikh penerbitan.
  2. salinan selamat dan terhadap larangan.
  3. Tambahkan tema mod setiap malam dan telus bagi apl untuk mengaktifkan satu di skrin utama dan bukannya mod lalai.
  4. Membolehkan Breakper Perxi pilihan, yang menyumbang untuk memastikan keselamatan permohonan dan berdiri dalam cara apa-apa sekatan yang boleh menjejaskan salinan dari mana-mana pihak.
  5. Tambah opsyen akses cepat untuk perbualan yang membolehkan anda mencapai perbualan lain dari dalam skrin sembang anda tanpa perlu kembali ke antara muka utama.
  6. Penambahan ikon kecil di bahagian depan skrin perbualan termasuk beberapa pilihan (teks letupan, teks halus, hiasan teks (emoji), penyuntingan teks.
  7. Kes WhatsApp boleh dilihat dengan cara yang sepadan untuk kes Instagram.
  8. Keupayaan untuk melihat beberapa kesan jatuh yang memberi pandangan lain untuk berbual.
  9. Masukkan bentuk baru kesan jatuh.
  10. Dayakan kesan pilihan sebagai perbualan skrol ke atas dan ke bawah.
  11. Termasuk beberapa tambahan Islam seperti Al-Quran dan adhesion yang menarik minat anda.
  12. Aktifkan ciri @thein yang menunjukkan pengguna yang menyebut atau membalas mesej dalam Kumpulan.
  13. Kenal pasti kenalan yang boleh menambah anda kepada Kumpulan dan menghalang selebihnya daripada berbuat demikian.
  14. Anda kini boleh melihat mesej anda atau orang mana-mana ahli Kumpulan secara berasingan daripada seluruh ahli.
  15. Dayakan opsyen pengaktifan/penyahaktifan untuk frasa lebih Baca yang muncul pada mesej panjang.
  16. Membolehkan mesej autoreply dan berjadual.
  17. Dayakan pilihan blok skrol kanan dan kiri antara bahagian antara muka utama (sembang, status dan panggilan).
  18. Mendayakan ciri memadamkan mesej yang dihantar oleh pengguna kepada semua orang pada masa yang sama atau selagi mereka telah dihantar.
  19. Tambah opsyen Pembersihan sampah WhatsApp.
  20. Tambah opsyen baru untuk mengawal warna aplikasi.
  21. Prosedur baru dan peningkatan tambahan bagi memastikan kelajuan dan prestasi versi terbaik.

Pautan muat turun: muat turun WhatsApp Omar Pink WhatsApp

Versi ini adalah seperti yang dikemaskini sebagai WhatsApp Omar Pink OB2Whatsapp yang dipasang di atas versi terdahulu dan bagi sesiapa sahaja yang memegang WhatsApp Age Pink buat pertama kalinya akan menjadi versi baru

WhatsApp Omar Pink baru Kemaskini 2020
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent