recent
أخبار ساخنة

muat turun WhatsApp Ismail al Qasim iswhatsapp

الصفحة الرئيسية

Muat turun WhatsApp Ismail al Qasim ISWhatsapp WhatsApp terhadap larangan


Di sini kami kembali kepada anda untuk dimasukkan ke dalam tangan anda muat turun WhatsApp Ismail al Qasim (adalah WhatsApp-iswhatsapp) versi Arab WhatsApp Plus terhadap pengharaman dengan versi terkini bagi tahun 2020 walaupun baru di tempat kejadian tetapi membuktikan nilai dan dimasukkan ke dalam suasana persaingan sangat terima kasih kepada ciri-ciri unik dan inovatif yang berada di barisan depan ciri keselamatan penuh dan bebas daripada pengharaman sementara yang telah lama dicuri pengguna salinan WhatsApp diubahsuai dengan nama yang berbeza seperti WhatsApp Plus Golden tetapi dengan WhatsApp Ismail al Qasim masalah ini telah dikawal dan dihapuskan secara radikal untuk menjadi versi yang selamat dan terhadap larangan itu dibangunkan mengikut piawaian WhatsApp Plus dan meletakkan banyak ciri di dalamnya untuk menjadi salah satu salinan yang paling biasa di adegan Arab.


IS Whatsapp ISWhatsapp


WhatsApp Ismail al Qasim Tarikh Akhir Kemaskini:


Untuk pengguna Iswhatsapp sebelum kami mula menyenaraikan butiran di belakang versi ini, kami perlu memberi anda nota yang penting untuk menjelaskan beberapa langkah yang perlu anda ikuti untuk mengelakkan daripada menyekat akaun WhatsApp:

Anda perlu memadamkan versi lama WhatsApp sebelum anda mula memasang versi baru pada telefon anda.
Aktifkan akaun anda dengan menambah nombor anda ke kemas kini baru dan memasukkan kod pengaktifan yang akan menerima anda dalam bentuk mesej SMS untuk melengkapkan prosedur pengaktifan.
Perlu diingat tidak menyertai sebilangan besar Kumpulan supaya anda tidak akhirnya disekat.
Untuk mengelakkan kehilangan data yang berada di versi lama, anda perlu membuat sandaran mesej sebelum anda memulakan proses memadamkan salinan selepas langkah itu dilakukan dan menghapuskan salinan itu anda boleh mengaktifkan versi baru WhatsApp dan mengaktifkan nombor yang baharu secara langsung.


New ISWhatsapp mempunyai versi baru:


Balasan automatik untuk mesej masuk: ciri ini boleh disokong untuk membalas secara automatik kepada mesej daripada kenalan apabila anda sibuk dan tidak dapat membalas pada saat itu.

Sembunyi sembang: ciri ini membolehkan anda menyembunyikan beberapa sembang peribadi yang anda ingin menjauhkan diri dari senarai sembang pada skrin utama dan melihat mereka sendiri dan proses ini dilakukan dengan pergi ke sembang yang dikehendaki dan memilih untuk menyembunyikan sembang untuk disimpan dalam sembang tersembunyi dan anda boleh melihat mereka dan melengkapkan perbualan dengan pergi ke antara muka utama dan klik pada perkataan WhatsApp.

Kenal pasti kes WhatsApp tertentu yang menunjukkan anda telah melihat mereka dan menyembunyikan menonton yang lain: dengan ciri ini, anda boleh melihat kes apa yang anda suka tanpa menunjukkan bahawa anda telah melihat mereka dan memilih keadaan tertentu yang boleh dilihat hanya tanpa orang lain dengan membetulkan keadaan di bawah.

Padam mesej pada bila-bila masa: ia berlaku untuk kehilangan mesej tertentu atau menghantar mesej dengan tidak sengaja kepada salah satu kenalan anda dan anda ingin memadamnya sepenuhnya dari kedua-dua pihak yang boleh anda lakukan dengan WhatsApp Ismail al Qasim akan memadamkan mesej tersebut walaupun ia telah lama sejak mereka telah dihantar.

Perubahan talian apl: iswhatsapp mempunyai set fon yang boleh anda pilih, Tukar dan gunakan pada aplikasi.

Sembunyi bahawa anda sedang aktif sekarang: salah satu ciri privasi yang diutamakan oleh majoriti pengguna yang membolehkan mereka untuk memasuki dan keluar dari aplikasi tanpa sesiapa mengetahui tentang hal itu dan dengan itu browsing lebih selesa dan kurang menjengkelkan.

Berbual dengan nombor yang tidak ditempah: ciri yang tidak terdapat pada WhatsApp Messenger sebelum ini dan ditambah kepada salinan WhatsApp Plus beberapa suka GB WhatsApp dan og WhatsApp supaya pengguna boleh memulakan perbualan dan membuat panggilan dengan nombor yang tidak disimpan dalam kenalan dengan mudah dan tanpa perlu menyimpannya terlebih dahulu pada peranti.


Dasar privasi WhatsApp Plus WhatsApp Ismail al Qasim:



  1. Sembunyikan Tonton cerita yang dikongsi oleh rakan.
  2. Sembunyi bacaan mesej yang diterima tanpa pengetahuan pihak lain.
  3. Sorok dan dayakan Baca dan terima Kesihatan hanya apabila anda membalas mesej (apabila ciri ini diaktifkan automatik akan dinyahdayakan)
  4. Sediakan kunci untuk apl supaya ia sukar untuk yang lain untuk menembusi dan mengganggu privasi anda.
  5. Elakkan memadam mesej daripada pihak ketiga anda serta kes WhatsApp mereka.
  6. Sekat menerima panggilan daripada kenalan yang anda pilih dan mendayakannya untuk selebihnya.



Tambahan baru WhatsApp Ismail ISWhatsapp:


  • Keupayaan untuk menyediakan mesej terjadual.
  • Putuskan sambungan Internet daripada ISWhatsapp dan Laraskan dalam mod penerbangan tanpa menjejaskan apl lain pada peranti anda.
  • Kawal saiz profil penghantar.
  • Dayakan gambar profil anda serta gambar semua penghantar kepada semua mesej semasa sembang individu atau dalam Kumpulan.
  • Membuat banyak penggunaan antara muka utama.
  • Menyediakan satu set ikon versi dan pemberitahuan sembang untuk menggantikan ikon asas jika pengguna ingin.
  • Tambah opsyen yang sentiasa anda sambungkan dan pilihan untuk menyembunyikan pemberitahuan.
  • Tambah ciri untuk menyahdaya kaunter mesej sembang dan Kumpulan.
  • Meningkatkan tempoh memuat naik kes video WhatsApp kepada kira-kira 8 minit dan bukan 30 saat.
  • Pengguna WhatsApp boleh melihat kes, memuat turun video dan foto, dan menyalin apa yang ditulis daripada mereka.
  • Berbilang pilihan kunci apl dalam gaya yang berbeza seperti kata laluan, cap jari, gaya atau corak.
  • Tambah ciri tema mod malam.
  • Aplikasi ini membolehkan anda membuka lebih daripada satu perbualan sekaligus melalui ciri berbilang sembang.




Di sini kita telah mencapai akhir artikel kami dan kami berharap bahawa kita telah dipenuhi Walaupun sebahagian kecil daripada hak versi WhatsApp Ismail al Qasim ISWhatsapp, yang berkembang terima kasih kepada kelebihan dan tambahan eksklusif yang diberikan kepada kami oleh pemaju dan yang tidak akan menemuinya pada WhatsApp Green cuba sekarang untuk melihat keberkesanannya dan kekuatan prestasinya dan berkongsi pengalaman anda dengan itu dalam kotak komen.

muat turun WhatsApp Ismail al Qasim iswhatsapp
مدير الموقع

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent